Guest Raggare Posted March 11, 2004 Posted March 11, 2004 melonit pois nenistä, ja tiedot jakoon! Quote
harrastaja0070 Posted March 11, 2004 Posted March 11, 2004 Asiahan ei minulle kuulu, mutta kannatan edellistä puhujaa. Samalla haluan tuoda esille sen että harvinaisista kuubeleista yms. puhuttaessa ei sovi unohtaa ns. lipattomia pakuja joita maassaamme esiintyy melko harvakseltaan. Silloin tällöin kyllä kuulee jostakin uudesta raadosta, mutta ajossa ei taida olla tälläkään hetkellä kuin muutama kappale erisorttisia lipattomia. Ensimmäisenä tietty tulee mieleen tuo EMPI 52 lipaton, joka tuntuu joka kesä saaneen uuden tekniikan sisuksiinsa. Täytyy ihmetellä ja samalla kunnioittaa omistajan sinnikkyyttä. Muitakin lipattomia toivoittavasti jatkossa näemme aikailaisten matkantekoa hidastamassa (EMPI poissuljettu tietysti). No joo, eli halusin vain tuoda nuo lipattomatkin taas kerran esille. t. HJ Quote
-tipi- Posted March 12, 2004 Posted March 12, 2004 Juu, kyllähän Barnit on varsin hankalia harrastettavia VW kentässä osien HARVINAISUUDEN vuoksi. Ja pois noi pölhölämäiset juupas eipäs väittelyt, varsinkin jos ei uskalla omien yhteystietojen kera mielipiteitään ilmaista, kiitos. Quote
Guest Mikko Posted March 12, 2004 Posted March 12, 2004 melonit pois nenistä, ja tiedot jakoon! Tiedon panttaus on harrastuksen suola. Herkut pitää kerää kentältä ennen kuin muut kerkii vaikka ei itse tarvitsekaan ja useimmiten ei tarvitakaan omiin projekteihin. Sillä toisella foorumillahan oli joku postaus "laittakaahan tiedot jakoon niin katson onko siinä mitään mitä voin itse hyödyntää, kerron sitten omat tietoni jos kerron". En nyt muista mistä kyse oli, jostain 50-luvun kalustosta. Quote
Guest Posted March 29, 2004 Posted March 29, 2004 Ruotsin pojalla on ainakin hinta kohdallaan barnissa http://www.stainsby.force9.co.uk/for_sale.htm Quote
Guest HanttaP Posted March 29, 2004 Posted March 29, 2004 Vähän OFFTOPIC mutta kuitenkin. Suomen yleisin kuplavolkkari. Valkea VW 1300 vuosimallia 1969. Sellaisella uudella opettelin ajamaan 11 vuotiaana ja jatkan ajelemista nykyään kuivemmilla ilmoilla. Ei harvinaisin ajoneuvo, mutta mielestäni paras. Quote
DWL_Puavo Posted March 29, 2004 Posted March 29, 2004 Juu valkeet kuusysit o parhaita! Ainakin tontitettunna ja stroukattuna. Puavo@dwl.fi Quote
Guest vwtyp2 Posted March 31, 2004 Posted March 31, 2004 juu -69:llä ja valkosella(rekkari GPO-55) ajelin ekakerran laillisesti liikenteessä v. 1978! Quote
Guest KAAPO Posted April 1, 2004 Posted April 1, 2004 Sattuipa kouraan WIHURIN UUTISET 25.5.1963 lehti jossa kuvia Helsingin messuhallissa järjestetystä autonäyttelystä. Wihurin osastolla komeilee "tiettävästi ensimmäinen Suomeen rekisteröity" Kubelwagen m/1940, moottorin n:o 41546. Mahtaako olla enää hengissä? Samassa lehdessä kuva Haagan VW-korjaamolta jossa hallissa lukuisien kuplien,pritsenien ja pakujen lisäksi kaksi avo kuplaa huollossa toisen rekkari AL-172 jossa suuntaviittojen tilalle laitettu "sievät" vilkut (ei norsunkorvat). Tunnistaako joku omakseen? Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.