Essi Posted August 12, 2020 Share Posted August 12, 2020 Sairas mieli on viime aikoina valvottanut ajatuksilla tehdä, teettää tai ostaa iso alumiininen takasiipi '66 Kuplaan - ihan puhtaasti ulkonäkösyistä. Esimerkiksi tällainen RLR:n näkemys aiheesta. https://ronlummusracing.com/product/pro-street-wing/ https://www.cbperformance.com/product-p/rl439.htm Mitenköhän tuo vaikuttaa moottorin jäähdytykseen, kun jättää takalasin alla olevat ritilät alapuolellensa? Kuvista en oikein osaa katsoa, että kuinka paljon siellä on rakoa takalasin ja tuon siiven välissä. Enkä tottapuhuen edes tiedä, että miten se jäähdytysilma tuolla Kuplan takaosassa virtailee auton liikkuessa. Ajatuksia, kokemuksia, netistä luettua viisautta? Quote Link to comment
arvuuttaja Posted August 12, 2020 Share Posted August 12, 2020 Kaverilla aikoinaan vastaava takaikkunan yläpuolella, johon integroitu turbon välijäähdytin ja lisäksi perinteinen valaanpyrstäs konepellissä lisäämässä niin sanottua downforsea.. Katu uskottavuutta ainakin tulisi.. Quote Link to comment
Essi Posted August 14, 2020 Author Share Posted August 14, 2020 Mulla välijäähdytin taitaa tulla konehuoneeseen ja konepeltiin ei ole halua valaanpyrstöä saada. Katu-uskottavuudellakaan ei niin väliä, kunhan omaa silmää miellyttäisi. Mutta takalasin alla oleviin ritilöihin tosiaan tekisi mieli jonkinlainen alumiinihirvitys kiinnittää. Jos takalasin ja siiven väliin jäisi vaikka pari kolme tuumaa rakoa, niin osaako jäähdytysilma mennä siitä välistä? Sitä tässä eniten pohdin. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.