tc125a Posted October 8, 2020 Posted October 8, 2020 (edited) Onko kellään palstalaisella kokemuksia 34/7 (4.86) perän/pinionin kestosta versus oem. Kauan käynyt mielessä tilata tämä: https://ranchotransaxles.com/shop/richmond-type-1-486-rp/ Käyttökohteena suht ylhäältä rokkaava jokkisauto vtec locked hondan B sarjan koneella, 4.375 perällä ja 3.78, 2.22, 1.74, 1.54 välityksillä tuntuu vielä että tippuu vetoalueen ulkopuolelle. Lautaspyörä käännettynä kun kone pyörii vastapäivään. Oma ajatus että nämä jälkiasennus 34/7 olisivat ainakin pinionin osalta heikompia kuin alkuperäiset, kun kosketus pinta-ala pinionin ja lautaspyörän välillä jää väkisin pienemmäksi kun harvempi hampainen pinion. Kokemuksia/Ajatuksia? Edited October 8, 2020 by tc125a Quote
-Alex- Posted October 8, 2020 Posted October 8, 2020 https://shoptalkforums.com/viewtopic.php?t=148687 https://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=574848 Quote
tc125a Posted March 28, 2022 Author Posted March 28, 2022 Nyt vihdoin tuli hommattua tuollainen käytettynä. Tunnistaako kukaan kuvien perusteella valmistajaa. Myyjältä oli jäänyt hyllyyn 20-30vuotta sitten. Moposport kuulemma aikoinaan myynyt näitä, Telman lava-autoissa myös huhujen mukaan ollut käytössä 34/7 välitys? Itseä mietityttää peränkääntö tämmöisellä, kun luin jostain että hampaiden moduuli jollain tapaa enemmän liukuva näissä? Quote
Tutkija Posted March 28, 2022 Posted March 28, 2022 (edited) Teijossa on hammasluvuilla 8/37 4,62 peränvälitys... ja tuo kuvissa oleva on Scat:in nimellä myyty todennäköinen vaimistaja richmond tai mikä lie. Edited March 28, 2022 by Tutkija Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.