Jump to content

PIKKU JOULU


Recommended Posts

battery+jägermester+salmari+80% saarenmaa.....

 

VOIKO PAREMPAA ENÄÄ OLLA?????????????

 

Ko. keittoa maistaneena vastaan, kyllä voi. =)

Maistamati olis jääny ekakerralla jos olisin tienny mitä siinä kiljukannussa oli. Ei silti, olis se huonompaakin voinut olla.

Link to comment

Kari, olen asiasta täysin samaa mieltä! Joka kerta Hannu vaan tuppaa unohtamaan, että mä oon JO maistanu sitä....ikävä kyllä. Ja kaiken huipuks sillä jätkällä ei oo ikinä krapulaa, vaikka tuollaisia sotkuja juo.... Ei onnistu mulla juomien sotkeminen keskenään. Ja kaiken huipuks se on seuraavana päivänä ku duracel-pupu, herää seittemältä ja jatkaa iltamyöhään......T: katkera tyttöystävä Päivi

Link to comment

Millasellahan sekoitussuhteella tuota Hanskin jumalten juomaa tehdään? Oon tuosta kuullut ennenkin ja vissiin sen mehukattilekkerin joskus nähnytkin mut nyt alkoi taas kiinnostaa jos se on kerran NIIN hyvää. Resepti lienee syntynyt varhaisteinivuosina kun piti iskän baarikaapista ottaa vähän kaikkea ja laittaa vettä tilalle...?

 

Ja kaiken huipuks sillä jätkällä ei oo ikinä krapulaa, vaikka tuollaisia sotkuja juo....

 

Vähän on Luoja mulle suonut mutta tuon saman lahjan on antanut. Moraalinen krapula sit hakkaakin yleensä päähän sitäkin suuremmalla lekalla...

Link to comment

oisko ammattisalaisuus tai jotakin..heh...

 

mutta batteryy sellanen kunnon kaato...ja sitten oman tunnon mukaan muita lisukkeeksi joukkoon mukaan...

 

saattaa olla et olli on himoksella tuon mehukatti täydennyskannun nähnynä tuulilasia hakiessa....mistä tulikin mieleen että kohta pitää laittaa otsikko himokselle kuplan laseja taas tuorahan...viimeks ois ollu kysyntää enemmän ku pysty mukaan ottamahan....

Link to comment

Se on nyt Satakunnan ikkunakeisari taas aivan sekaisin, mulle diilasit tuulilasin Tampereen rautatieasemalle, mutta mehukattikannu on kyllä todistettavasti nähty juurikin Himoksella =).

 

Se mun lasi oli näitä johtavalla kalvolla tehtyjä malleja, siis aikaan ennen Himosta. Muuten hyvä lämmitettäväksi tuulilasiksi paitti ettei lämpiä...lankamallit varmaan ihan hyviä ja tarviihan ne harrasteliat tiätysti muitakin ikkunoita.

Link to comment

joo kalvolasit oli pettymys josta oon pahoillani....lumikissoissa ne toimivat mutta kuplan 12v ei sittenkään riittänyt....(lumikissa>pohjosen rinnekone..jossei joku tiedä juuh...)

 

mutta lankalasit huomattavasti parempia!!!

 

ja laseja tosiaan saa jatkossakin....hintaan joka kestää hintavertailun...himokselle toimitettuna!!!!

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...