Jump to content

Öljyvuto sylkkyputken ja lohkon välistä


Guest M. Salonen

Recommended Posts

Guest M. Salonen
Posted

Moi asiantuntijat,

 

Onko kokemusta sylinteriputken alapaan ja lohkon välisen pinnan tiivistämisestä? Mulla on ollut 2 koneessa ongelmia sillä puolen jonne kampura pääsee öljyä läiskyttämään. Käytössä stroker kampura.

 

Terveisin,

Marko

Posted

Jos sulla on suurempi sylttyputki, niin oliko lohkosta otettu puhistus siivu vai jäikö putki repaleisen & hapettuneen pinnan varaan?

 

No tätä mokaa nyt tuskin kukaan tekee, mutta kuitenkin.....

Guest M. Salonen
Posted

Moi,

Sen verran vielä että lohko on uusi "bad ass" josta posket plaanattu ja putket on myös uudet.

 

terveisin,

Marko

Guest M. Salonen
Posted

Muistaaksen laiton würthin 300 C kestävää sinistä tiiviste mömmöö. Olis pitänyt kestää hyvin tossa paikassa. Ootteko käyttäneet paperi tiivistetitä tms.?

 

Marko

Posted
Muistaaksen laiton würthin 300 C kestävää sinistä tiiviste mömmöö. Olis pitänyt kestää hyvin tossa paikassa. Ootteko käyttäneet paperi tiivistetitä tms.?

 

Marko

 

Todennäkösesti olet laittanut liikaa ja kun silikoni nahkoittuu niin se jää kantamaan ja jostakin kohtaa vuotaa, tämän takia pitää laittaa ohuelti.

Guest Mika Raussi
Posted

Eikä se mitään 300 asteen lämmönkestoja vaadi. Aatelkaas minkä näköset ois öljyt jos tossa kohtaa ois 300 astetta lämmintä.

Guest M. Salonen
Posted

Joo, ei sen noin korkeaa lämpöä tarvi kestää, mutta sattui olemaan tiivistemassan ominaisuutena.

Guest Mika Raussi
Posted

No eipä tossa joka tapauksessa oo muuta vaihtoehtoa kun nykästä pytyt irti. Kattoo sit mitä sieltä löytyy.

Guest M. Salonen
Posted

Kyllä se pyttyjen irroitus tulee eteen. Ogelma esiintyy vain toisella puolella sillä jonne kampura roiskii sitä öljyä sieltä pohjasta. Olisikohan lisäöljypohjasta iloa että saisi sen öljypinnan alemmaksi jos niilä ylipäätään saa.

Posted

90.5/92 menee vielä ilman tasopintojen tasoitusta+liimalla hyvin on pitänyt monessa moottorissa. ainahan niistä pientä tihkumista on mutta ei mitään tippavuotoa. Itse käytön Kent moott.silikonia jota on painepullossa.

Toki fiksua on tasopinnat oikaista niin on vielä parempi.

Guest M. Salonen
Posted

Moi,

 

Mulla on 90.5mm uudet pytyt ja lohko on plaannattu, joten pintojen pitäisi olla kunnossa. Vastapaino kampura ja vauhtipyörä on tasapainoitettu tammerdieselillä, tällä kuitenkaan tuskin on vaikutusta öljynvuotamiseen. Ongelma on tosiaan ollut mulla 2 koneessa ja molemmissa yhteinen tekijä on samavuotokohta ja sama tiivisteaine.

Tästä johtuen lähdin kyseleen pomminvarmaa tiivistystapaa tähänpaikkaan.

 

Terveisin,

Marko

Posted
Moi,

 

Mulla on 90.5mm uudet pytyt ja lohko on plaannattu, joten pintojen pitäisi olla kunnossa. Vastapaino kampura ja vauhtipyörä on tasapainoitettu tammerdieselillä, tällä kuitenkaan tuskin on vaikutusta öljynvuotamiseen. Ongelma on tosiaan ollut mulla 2 koneessa ja molemmissa yhteinen tekijä on samavuotokohta ja sama tiivisteaine.

Tästä johtuen lähdin kyseleen pomminvarmaa tiivistystapaa tähänpaikkaan.

 

Terveisin,

Marko

 

 

Ala laita paperitiivistetta, pelkkaa liimaa vaan. Itse kaytan Mahle liimaa, se on aika ohutta.

 

Jan

Guest M. Salonen
Posted

Kiitokset kaikille vaivannäöstä ! Jos tulee vilä mieleen jotain auttavia vinkkejä otan mielelläni vastaan.

 

Terveisin,

Marko

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...