Guest M. Salonen Posted December 3, 2006 Share Posted December 3, 2006 Moi asiantuntijat, Onko kokemusta sylinteriputken alapaan ja lohkon välisen pinnan tiivistämisestä? Mulla on ollut 2 koneessa ongelmia sillä puolen jonne kampura pääsee öljyä läiskyttämään. Käytössä stroker kampura. Terveisin, Marko Quote Link to comment
Marko Posted December 3, 2006 Share Posted December 3, 2006 Mulla on ollut siellä ihan loctiten moottorisilikonia ohut nauha ja hyvin pitää. Quote Link to comment
P_Valtonen Posted December 3, 2006 Share Posted December 3, 2006 Jos sulla on suurempi sylttyputki, niin oliko lohkosta otettu puhistus siivu vai jäikö putki repaleisen & hapettuneen pinnan varaan? No tätä mokaa nyt tuskin kukaan tekee, mutta kuitenkin..... Quote Link to comment
Guest M. Salonen Posted December 3, 2006 Share Posted December 3, 2006 Moi, Sen verran vielä että lohko on uusi "bad ass" josta posket plaanattu ja putket on myös uudet. terveisin, Marko Quote Link to comment
Guest veewee Posted December 3, 2006 Share Posted December 3, 2006 myös permatexin ruskea mömmö toimii tuossa paikassa Quote Link to comment
Guest M. Salonen Posted December 3, 2006 Share Posted December 3, 2006 Muistaaksen laiton würthin 300 C kestävää sinistä tiiviste mömmöö. Olis pitänyt kestää hyvin tossa paikassa. Ootteko käyttäneet paperi tiivistetitä tms.? Marko Quote Link to comment
Marko Posted December 3, 2006 Share Posted December 3, 2006 Muistaaksen laiton würthin 300 C kestävää sinistä tiiviste mömmöö. Olis pitänyt kestää hyvin tossa paikassa. Ootteko käyttäneet paperi tiivistetitä tms.? Marko Todennäkösesti olet laittanut liikaa ja kun silikoni nahkoittuu niin se jää kantamaan ja jostakin kohtaa vuotaa, tämän takia pitää laittaa ohuelti. Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted December 3, 2006 Share Posted December 3, 2006 Eikä se mitään 300 asteen lämmönkestoja vaadi. Aatelkaas minkä näköset ois öljyt jos tossa kohtaa ois 300 astetta lämmintä. Quote Link to comment
Guest M. Salonen Posted December 3, 2006 Share Posted December 3, 2006 Joo, ei sen noin korkeaa lämpöä tarvi kestää, mutta sattui olemaan tiivistemassan ominaisuutena. Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted December 3, 2006 Share Posted December 3, 2006 No eipä tossa joka tapauksessa oo muuta vaihtoehtoa kun nykästä pytyt irti. Kattoo sit mitä sieltä löytyy. Quote Link to comment
Guest M. Salonen Posted December 3, 2006 Share Posted December 3, 2006 Kyllä se pyttyjen irroitus tulee eteen. Ogelma esiintyy vain toisella puolella sillä jonne kampura roiskii sitä öljyä sieltä pohjasta. Olisikohan lisäöljypohjasta iloa että saisi sen öljypinnan alemmaksi jos niilä ylipäätään saa. Quote Link to comment
Racing Posted December 3, 2006 Share Posted December 3, 2006 90.5/92 menee vielä ilman tasopintojen tasoitusta+liimalla hyvin on pitänyt monessa moottorissa. ainahan niistä pientä tihkumista on mutta ei mitään tippavuotoa. Itse käytön Kent moott.silikonia jota on painepullossa. Toki fiksua on tasopinnat oikaista niin on vielä parempi. Quote Link to comment
Guest M. Salonen Posted December 3, 2006 Share Posted December 3, 2006 Moi, Mulla on 90.5mm uudet pytyt ja lohko on plaannattu, joten pintojen pitäisi olla kunnossa. Vastapaino kampura ja vauhtipyörä on tasapainoitettu tammerdieselillä, tällä kuitenkaan tuskin on vaikutusta öljynvuotamiseen. Ongelma on tosiaan ollut mulla 2 koneessa ja molemmissa yhteinen tekijä on samavuotokohta ja sama tiivisteaine. Tästä johtuen lähdin kyseleen pomminvarmaa tiivistystapaa tähänpaikkaan. Terveisin, Marko Quote Link to comment
Guest Posted December 4, 2006 Share Posted December 4, 2006 Moi, Mulla on 90.5mm uudet pytyt ja lohko on plaannattu, joten pintojen pitäisi olla kunnossa. Vastapaino kampura ja vauhtipyörä on tasapainoitettu tammerdieselillä, tällä kuitenkaan tuskin on vaikutusta öljynvuotamiseen. Ongelma on tosiaan ollut mulla 2 koneessa ja molemmissa yhteinen tekijä on samavuotokohta ja sama tiivisteaine. Tästä johtuen lähdin kyseleen pomminvarmaa tiivistystapaa tähänpaikkaan. Terveisin, Marko Ala laita paperitiivistetta, pelkkaa liimaa vaan. Itse kaytan Mahle liimaa, se on aika ohutta. Jan Quote Link to comment
Guest M. Salonen Posted December 4, 2006 Share Posted December 4, 2006 Kiitokset kaikille vaivannäöstä ! Jos tulee vilä mieleen jotain auttavia vinkkejä otan mielelläni vastaan. Terveisin, Marko Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.