Rubel Posted January 12, 2022 Share Posted January 12, 2022 (edited) hei, minulla on sumuiset ikkunat. minun täytyy siivota aina kun astun autoon. näinä talvikuukausina asiat ovat vaikeampia. Minun täytyy siivota sisältä ennen kuin lähden ajamaan, jos en siivoa ulkoa. onko kenelläkään samaa ongelmaa. se on vw golf plus mk5 Edited January 12, 2022 by Rubel Quote Link to comment
mikko k Posted January 12, 2022 Share Posted January 12, 2022 Kannattaa näistä vesivessoista kysellä esim ffp.fi Täällä käsitellään vain ilmajäähdytteisten volkkareiden ongelmia. Quote Link to comment
Marko Posted January 13, 2022 Share Posted January 13, 2022 En tiedä miten tämä liittyy tapahtumiin tai ylipäätänsä tähän foorumiin. Lämmityslaitteen kennossa pieni vuoto tekee kuvatun laisen ongelman. Quote Link to comment
arkka Posted January 13, 2022 Share Posted January 13, 2022 Ei liity tapahtumiin, mutta kaverin Passatissa oli "hulevesiputki" tukossa, sielä, mistä lämmityslaite imee ilmansa, sadevedet vuoti apukuskin lattialle. Quote Link to comment
Recommended Posts