Guest Infiniz Posted January 13, 2007 Share Posted January 13, 2007 Kuka sanoo, ettei Volkswagen muka ole talviauto? Noh, eilen tuli herätettyä Emmatalviunilta 4kk, seisonnan jälkeen. Työntöhommiksi meni kun akku oli purkautunut, mutta ekalla työnnöllä hyrähti käyntiin. Kolme kertaa sammahti virran loppumiseen, esim keskelle risteystä. Lähti kuitenkin vielä käymään ja tirautin siitä sitten liki 300km siltä istumalta.(jostain syystä kaveri oli vähän epäilevä, että meinaat tosiaan lähtee sitte tien päälle?) Ekat 20km jännitti kyllä niin älyttömästi... Pientä sytytyshäiriötä (puolan johto oli löystynyt), jännitys siitä että koska virta loppuu ja auto vielä jäässä sisältä ja päältä, mutta kyllähän tuo huurteenpoisto jaksoi taistella lämmintä sisään niin paljon, että ajoin suurimman osan matkasta t-paita+villapaita yhdistelmällä. Jalkojakaan ei palellut. Maantiellä tunnelmaa loi 6 Volt hehkulampun kelmeä loiste, joka kai vastaa lähinnä nykyauton parkkivaloa? Tiet olivat onneksi aivan sulat, hyvin sirnitti menee kesärenkailla. Matkavauhtina moottoritiellä 95-110 ja maantiellä 75-90 noin suunnilleen. "Olkoon minkälainen keli, se on aina varma peli, kelpaa polku taikka moottoritie" - Irwin goodman[/url] Quote Link to comment
Rofa.com Posted January 13, 2007 Share Posted January 13, 2007 Kyseiset autot aina luotettavia. Itse käytän pakettivolkswagenia myös talvisin aika ajoin. Quote Link to comment
Teevee Posted January 13, 2007 Share Posted January 13, 2007 Pääsit sitten perille. Hyvä niin.. Niinku sanoin, aika sissi oot. :) Quote Link to comment
Guest ERKKI SUOMINEN Posted January 13, 2007 Share Posted January 13, 2007 Kesärenkailla talvirengas pakon aikana. Kauheeta mikä rikos. Quote Link to comment
Guest ritariässä Posted January 13, 2007 Share Posted January 13, 2007 eihän tossa nyt mitään ihmeellistä oo, avolla oon ajanut sellasilla ilmoilla jolloin pakkaslukemat olleet kaksinumeroisia. Quote Link to comment
MESIKÄMMEN Posted January 13, 2007 Share Posted January 13, 2007 Kesärenkailla talvirengas pakon aikana. Kauheeta mikä rikos. Mun kuplalla ainakin saa ajaa kesärenkailla talvella. Quote Link to comment
Guest Posted January 13, 2007 Share Posted January 13, 2007 Jeps, eihän se tartte ku museokatsastaa niin saa ajella kesärenkailla milloin haluaa.. .. .. .. :) Quote Link to comment
metake Posted January 13, 2007 Share Posted January 13, 2007 Kesärenkailla talvirengas pakon aikana. Kauheeta mikä rikos. Mun kuplalla ainakin saa ajaa kesärenkailla talvella. Kaikilla autoilla saa, lyhyen matkaa... Quote Link to comment
MESIKÄMMEN Posted January 13, 2007 Share Posted January 13, 2007 Tuossa minun tapauksessani oli juurikin jujuna tuo museokatsastus, jonka öömanni heti hoksasi. Quote Link to comment
Guest ERKKI SUOMINEN Posted January 13, 2007 Share Posted January 13, 2007 Ai jaa, ihan tosi vai ;) Quote Link to comment
Kape77 Posted January 14, 2007 Share Posted January 14, 2007 Itsekin ajelin pitkästä aikaa kuplalla, talvirenkaat ja kaikki sinä =). Reilut satakilsaa. Hiukan ennen kotikylän ramppia piti ohittaa yks hitaampi bemari ja lätkäsin kolmosen pesään ja hiukan kaasua... =) Oli muuten aikasen luikasta, meinas tulla niin sanottu "talvi yllätti kesäautoilijan" tilanne. Ehjänä kotipihaan kuitenkin tämä kuopus, vaikka vähän vahingossa kylki edellä mentiinkin =P Seisoo nyt muuten samassa ruudussa, josta Emma paripäivää sitte lähti ;) Quote Link to comment
Guest Posted January 14, 2007 Share Posted January 14, 2007 Tuossa minun tapauksessani oli juurikin jujuna tuo museokatsastus, jonka öömanni heti hoksasi. Oommää vaa eri nokkela otus.... khih... :-)= Quote Link to comment
Recommended Posts