Robin Mannström Posted January 15, 2023 Posted January 15, 2023 Sattuisko kellään olemaan nokka akselin laakerit std mitoilla myynnissä type 4 koneeseen? Silverline laakeri ei kiinnosta. Quote
Maasturi Posted January 15, 2023 Posted January 15, 2023 Sattuisko kellään olemaan nokka akselin laakerit std mitoilla myynnissä type 4 koneeseen? Silverline laakeri ei kiinnosta. Onko Silvereissä ollut ongelmia ? Pitää katsoa mitä muuta löytyy.Lähetetty minun TA-1032 laitteesta Tapatalkilla Quote
Robin Mannström Posted January 16, 2023 Author Posted January 16, 2023 Silverline laakerieden kans kone ei pyörinyt ympäri, vaihdettiin mahlen laakerihin ja silloin pyörii hyvin. Quote
Anssi Posted January 16, 2023 Posted January 16, 2023 Jos Keiteleen Koneesta ei löydy niin classic partsillakin on, mulle tuli tuolta Kolbenschmidtin laakerit Camshaft bearings (volkswagen-classic-parts.com) Katoitko muuten nokka-akselista kuinka hyvin laakerin päittäisvälyksen vastinpinta on koneistettu? Ainakin Webcam:in akseleissa se on todella karkea, hionta jäänyt täysin tekemättä. Syö laakerit pilalle jos laitat moottoriin sellaisenaan. Quote
Robin Mannström Posted January 16, 2023 Author Posted January 16, 2023 Kiitos vinkistä! Minun mielestä se on kyllä hyvin koneistettu. Onks sulla tullut vastaan nokka akseli missä on ollut karkea pinta? Ja jos on tullut niin miten sä oot hoitanut sen? Quote
Recommended Posts