Jump to content

Solex 30 PICT


Recommended Posts

Mun mielestä noi on vaihtokelpoisia,mulla itellä on just ostettu nos 30 pict-2 joka on 6 voltin vermeillä originaalistinkin.Taitaa olla viimeisiä 6 voltin solexeja. Kyllä se pitäs onnistua ettimällä kys.osat vanhasta kaasarista.Ainoa on että esim. vanhat 28 pict ja pic kaasareissa on eri kokonen toi ryyppy.Mutta jo 28 pict-1:ssä on jo saman kokonen kun tuossa cb kaasarissa(luulisin). Etsi mielummin esim. ebaysta 6 voltin nos kaasari.Niitä on siellä aika ajoin myynnissä saksan ebayssa ainakin. Mun makso 60e eli ei tod. paha hinta ja se oli nos kaasari

Link to comment

Noh sitten se on vain maku asia.Mulla on 30 pict-2 6 volttinen ja toimii todella hyvin.Vaihdoin hieman suuttimia kun ei ole vakio kone mutta kait noi 30 alkuset on parempia jos ajattelee vaijeri systeemiä.Kun niissä palautinjousi on tuossa rungossa kiinni.Sillä perusteella valitisn omani 28 pict-1 tilalle joka vuoti kuin seula ja taäytyy kyllä sanoa että on tuo vanha sähköryyppy kyllä aikas jees näin talvella.Ei tarvitse lämmitellä pihalla vaan suoraan ajoon

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...