Peeveli Posted July 1, 2023 Posted July 1, 2023 Onko palliksen moottoritilan kattoon tehtÀvissÀ huoltoluukku jÀlkikÀteen, vai onko se ns. mission impossible? Potilas on myöhÀinen pallis ja vÀliin riepoo sen ahdas konehuone. Quote
Racing Posted July 1, 2023 Posted July 1, 2023 Mulla pitÀs olla sellaisen alkuperÀisen huoltoluukun raamit leikattuna -78 2 litrasesta. Itse luukkua ei ylimÀÀrÀistÀ ole. Quote
Jorrma Posted July 2, 2023 Posted July 2, 2023 Ei kai se Pallikseen sen vaikeampi kuin Junikseen. PeltiÀ pois ja huoltoluukun reikÀ tilalle, omaan laitoin TölkistÀ. Aikaisempi edellisen omistajan itsetekemÀ huoltoluukku oli yhden pystydellun takia korotettua malli. Quote
Peeveli Posted July 3, 2023 Author Posted July 3, 2023 On 7/1/2023 at 9:55 PM, Racing said: Mulla pitÀs olla sellaisen alkuperÀisen huoltoluukun raamit leikattuna -78 2 litrasesta. Itse luukkua ei ylimÀÀrÀistÀ ole. MitÀpÀ pyydÀt raamista? Quote
Recommended Posts