Jallu Posted February 12, 2007 Share Posted February 12, 2007 Tietääkö kukaan, onko kukaan, tehnyt koskaan muutosta kuplan nopeusmittarin lukemiin.. Kuten herbiessä, 200 asti lukemat.. siis jos sais tuohon vanhaan mittariin laitettua..mallia bensamittari samassa tarraprintti ? tarkennettu.. Quote Link to comment
-MITO- Posted February 12, 2007 Share Posted February 12, 2007 105e näyttäis hintaa olevan. Quote Link to comment
nalleolut Posted February 12, 2007 Share Posted February 12, 2007 kulkeeks kupla ees noin lujaa....höh. 120 on jo tappovauhti..... Quote Link to comment
Jallu Posted February 12, 2007 Author Share Posted February 12, 2007 kiusa se on pienikin...kehkeh.. Quote Link to comment
Marko Posted February 12, 2007 Share Posted February 12, 2007 Ei riittäis vielä mun ex möhkölle nuo lukemat. Quote Link to comment
nalleolut Posted February 12, 2007 Share Posted February 12, 2007 ajetut kilometrit vai nopeuslukema? heh heh heh. mulla ei ees toimi nopeusmittari=tieto lisää tuskaa.... ei pelota läheskään niin paljon ku ei tiedä nopeutta. Quote Link to comment
Jallu Posted February 12, 2007 Author Share Posted February 12, 2007 Ai niin mutta taitaa loppua tila kuitenkin kesken numeroilta jos viisari jo öljyvalon nurkilla..juuei tarvii ruuvata kilometrejä..kai kuplalla voi ajaa yli 200tkm jos karhumies näitä lukemia tarkoittaa : ) Quote Link to comment
nalleolut Posted February 12, 2007 Share Posted February 12, 2007 Ei riittäis vielä mun ex möhkölle nuo lukemat. viittasin tuohon aconlyn juttuun et ei riitä lukemat niin huiput vai kestikö vaan 4,2km....? Quote Link to comment
Marko Posted February 12, 2007 Share Posted February 12, 2007 Orkkismittarissa viisari oli samassa kohtaa kun tuossakin, vain tapin toisella puolella ja vielä auto kiihtyi. Tollanen joskus erehty luulemaan hämeenlinnan tiellä että se jättää kuplan;-) http://bmwfinlandpinter01.ergointegrati ... i=Roadster Sama kone ja laatikko yhdistelmä tulossa ensi kesänä kevyempään Kajaanilais koppaan. Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted February 12, 2007 Share Posted February 12, 2007 Jos ei viisaria saa öljyvalon kohalle menemään, niin sit pitää panna auto talliin jemmaan ja kaivaa esiin vasta kun ton rajan ylitys onnistuu. Quote Link to comment
Racing Posted February 12, 2007 Share Posted February 12, 2007 Jos ei viisaria saa öljyvalon kohalle menemään, niin sit pitää panna auto talliin jemmaan ja kaivaa esiin vasta kun ton rajan ylitys onnistuu. Niin tosimies ruuvaa 14" matalaprofiilit eteen niin johan nousee viisari... Quote Link to comment
Guest ritariässä Posted February 12, 2007 Share Posted February 12, 2007 Ei riittäis vielä mun ex möhkölle nuo lukemat. kuinkas kovaa sä sit sillä sitten ajoitkaan:) Quote Link to comment
Guest Toni I Posted February 12, 2007 Share Posted February 12, 2007 Jos ei viisaria saa öljyvalon kohalle menemään, niin sit pitää panna auto talliin jemmaan ja kaivaa esiin vasta kun ton rajan ylitys onnistuu. Niin tosimies ruuvaa 14" matalaprofiilit eteen niin johan nousee viisari... Meilla meni yourtsissa kemorassa mittarivaijeri poikki kun ajettiin liian pitkaan rajoitin tappia vasten =-P. Meilla oli renkaina 175x50x14. Quote Link to comment
Guest Posted February 12, 2007 Share Posted February 12, 2007 mulla meni 74 lookkerissa neula ohi oljyvalon, ja siina mittarin asteikko loppui 160kmh kohalla. Jos asteikko jatkuu about samalla jaolla, niin vauhtia oli semmoset 180kmh. 1700cc sliparikone, katunokka ja rutosti ruttua..... eiha se kauaa kestany mutta lauloi korkeelta :) vakio lodju, 185/65 15 kumit eessa ja takana. jan Quote Link to comment
Marko Posted February 12, 2007 Share Posted February 12, 2007 kuinkas kovaa sä sit sillä sitten ajoitkaan:) Sen mitä toi bemari kulki, oli ohituskaistalla ja en kehdannut ohittaa nurmikon kautta kun taisin puhua samalla kännykkään. Quote Link to comment
Guest Forsbacka Posted February 14, 2007 Share Posted February 14, 2007 Ei kyllä bemarin hinnat alkaen mallissa, teho-painosuhde oikein vastaa menevää ulkonäköä. Kas kun ei oo vielä pikkudieseliä mallistossa. Quote Link to comment
Kape77 Posted February 23, 2007 Share Posted February 23, 2007 Toi ainakin toimii, tiedä sitten mistä se on kotoisin... Quote Link to comment
1302S Posted February 24, 2007 Share Posted February 24, 2007 Tilasin tällaiselta kaverilta mittarin noin vuosi sitten Tacho.Thomas@t-online.de. Mittari oli käytetty mutta kunnostettu ja kalibroitu minun 17"205/40 kumien mukaan, asteikko päättyy 220km/h. Taulun hän maalaa itse. Mallit ovat eri kupla taulut. Asteikko vaikka 300km/h asti. Yhteydenotto sähköpostitse saksan tai englaninkeilellä. Toimitusaika noin kuukausi ja hinta hieman toista sataa kotiin kuljetettuna. Quote Link to comment
Recommended Posts