portu Posted September 7, 2023 Share Posted September 7, 2023 (edited) Myydään 2kpl otsikon renkaita, ajettu noin 1000km. Merkki powertrac, ihan ajaa asiansa juniksessa edessä (itelle liian korkeat siksi vaihdettu). Sijainti Kouvola Nolnelnol507neljä68yks tai yv. Mielellään noudolla Hinta tietysti kiinnostaa, 60e ois kiva. Paisto 0522 Tarjota voi aina ja lähetyskin järjestynee varmasti tarpeen vaatiessa. Ehkä kulkeutuu Karkkilan romupäiville, jos jaksan lähteä silloin.. Edited September 13, 2023 by portu Tarjous ja lähetys Quote Link to comment
portu Posted April 6 Author Share Posted April 6 Nämäkin löytyy vielä nurkista, kuplaan eturenkaiksi varmasti myös hyvät. Kulkeutuu omien menojen mukaan, eteläisellä alueella (Simpele-Turku väliin). Lähetänkin tarvittaessa. Quote Link to comment
metake Posted April 6 Share Posted April 6 Mikä noissa on kantavuus indeksi?Lähetetty minun SM-S901B laitteesta Tapatalkilla Quote Link to comment
metake Posted April 6 Share Posted April 6 81 kantavuus muistaakseni. Ok, liian vähän mun tarpeisiin.Lähetetty minun SM-S901B laitteesta Tapatalkilla Quote Link to comment
portu Posted May 3 Author Share Posted May 3 Nää vois kulkeutua Lahteen classicciin huomenissa.. Quote Link to comment
portu Posted June 19 Author Share Posted June 19 Kulkeutuu Tampereelle/välimaastoon seuraavaan pariin päivään. Ota yhteyttä, mikäli tarve. Quote Link to comment
portu Posted June 21 Author Share Posted June 21 On 6/20/2024 at 12:38 AM, portu said: Kulkeutuu Tampereelle/välimaastoon seuraavaan pariin päivään. Ota yhteyttä, mikäli Kulkeutuu huomenna Tampere-Kouvola välin. Quote Link to comment
Recommended Posts