Hebster52 Posted February 26, 2007 Share Posted February 26, 2007 Pitääkö Barnin synkronoitu vaihdelaatikoo avata kokonaan jotta siitä saa vetoakselit irti? Siinä tapauksessa ilmeisesti myös alennusvaihteet pitää ekaks irroittaa vetareista? Quote Link to comment
Sakke Posted February 26, 2007 Share Posted February 26, 2007 Kyllä pitää.Täysin samanlainen homma ku muissaki halkastavissa loodissa. Quote Link to comment
Hebster52 Posted February 26, 2007 Author Share Posted February 26, 2007 Ok. Sitä vähän pelkäsinkin... No, ei se haittaa. ;) Auki se pitää joka tapauksessa. Kellään tietoo mitä välityksiä noissa vaihdelaatikoissa on ja mitä välityksiä splitin laatikoissa on? Quote Link to comment
Hebster52 Posted February 27, 2007 Author Share Posted February 27, 2007 Tähän jatkoksi vielä. Elikkä, olen siis ostanut barnin taka akselit alennuvaihteineen ja vaihdelaatikkoineen. Kysymys kuuluu että käykö noihin akseleihin asentaa uudemman T-2 tai jopa T-1 jarrut (rummut, kilvet ym...)? Noista nimittäin puuttuu kaikki jarruttamiseen tarvittavat kamat... Samaten etuolkien kanssa... Entä mitkä välitykset Barnin vaihdelaatikossa on? Eroaako splitin vaihdelaatikosta? Quote Link to comment
Sakke Posted March 6, 2007 Share Posted March 6, 2007 Noi osasynkronoidun laatikon sisukset ei käy sitten synkronoimattomiin kuoriin.Tällästa olen kuullut. Välitykset on luultavasti samat molemmissa laatikoissa. Quote Link to comment
Hebster52 Posted March 6, 2007 Author Share Posted March 6, 2007 Noi osasynkronoidun laatikon sisukset ei käy sitten synkronoimattomiin kuoriin.Tällästa olen kuullut. Välitykset on luultavasti samat molemmissa laatikoissa. Ei se haittaa kun Barnin vaihdelaatikkokin tulee mukaan. Sekä ylimääräinen vaihdelaatikon kuorikin joka ei ole yhtä pahasti hapertunut.. ;-) Quote Link to comment
Hebster52 Posted September 8, 2007 Author Share Posted September 8, 2007 Nonii, jatkan omaa aihetta. Tuleeko noi alennusvaihteet irti vetareista vetämällä avaamatta alennusvaihteita? Jotta tiedän onko vain senkun kiskoa ne irti kun on kaikki pultit irroitettuna jousilatan ja suojaputkien ympäriltä...? Quote Link to comment
-AP- Posted September 9, 2007 Share Posted September 9, 2007 Laita yyveellä faksinumero, niin lähetän muutaman sivun verran korjausohjeita! Quote Link to comment
Hebster52 Posted September 9, 2007 Author Share Posted September 9, 2007 Kiitos!! Quote Link to comment
Hebster52 Posted December 4, 2007 Author Share Posted December 4, 2007 Ei vaan tahdo aueta... Tuntuis siltä että toi navan akselintumppi laakereineen haraa vastaan... Ei oo auennu kuin 10mm... Quote Link to comment
Hebster52 Posted May 13, 2008 Author Share Posted May 13, 2008 Vihdoin pitkästä aikaa päässy taas tallille... Piti aloittaa tallin siivous joten päätin ekaksi avata toi Barnin vaihdelaatikko jotta saisin heittä vaihdelaatikon kuoret ja sisälmykset mäkeen ja pistää vetarit ja akselit talteen. :D Kyllä noi alennusvaihteet vaan avautu kun riittävästi jaksoin riuhtoa. Toinen puoli irtos helpommin. Tuntu vaan siltä että ekassa toi laakeri oli tiukemmin kuin toisessa. Kun askin kuoret avautu niin sieltä tulik ekaks vettä!! :shock: Ja sitten vähän öljyä... Quote Link to comment
Hebster52 Posted May 13, 2008 Author Share Posted May 13, 2008 Hmm. Mistähän saa tiivistesarjoja Barnin alennusvaihteisiin ja splitin vaihdelaatikkoon??? Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.