Jump to content

Kärjetön sytkä ja huono käynti startin jälkeen


Recommended Posts

Laitoin tuossa vakio 1300 vm -73 kuplaan 123 ignitionin alipaine jakajan. Säädetty n. 10 perusennakolle, maks sitte jotain 30+ luokkaa.

 

Muuten pienten koeajojen jälkeen kyllä toimii, mutta käynnistyksen jälkeen käy muutaman sekunnin huonosti, niinku kaikki sylinterit ei olisi pelissä. Tällästä ongelmaa ei ollut kärjellisen jakajan kanssa. Koitin hieman sääjellä kaasaria,mutta ei kyllä tähän vaikuta. Vielä jätin nuo jakajan punasen ja mustan johdon katkomatta ja on tilapäisesti kiepillä niputettuna. Puola pn vakio mikä tuossa oli. Tulpat kuulemma parivuotta vanhat. Sytytysjohdoista ei tietoa minkä ikäiset. Venttiilivälyksiä en nyt ole tarkistanut, olikohan ne viime syksynä tsekattu entisen omistajan puolesta. Mitähän kannattas kokeilla? 

Edited by hanex
Link to comment

Eikös tuossa alipainemallissa pitäisi staattinen ajotus asettaa 0°, kun nollakäyrän perusennakko on tuo 10°.

Nyt jos siellä on ajoitettu jakaja 10° ja jakajalta tulee käyrä 10° ennakolla, on siellä ennakkoa 20°?

 

Saatan olla väärässä, kun olen pelehtinyt vain tuon bt-mallin kanssa.

Link to comment
Eikös tuossa alipainemallissa pitäisi staattinen ajotus asettaa 0°, kun nollakäyrän perusennakko on tuo 10°.
Nyt jos siellä on ajoitettu jakaja 10° ja jakajalta tulee käyrä 10° ennakolla, on siellä ennakkoa 20°?
 
Saatan olla väärässä, kun olen pelehtinyt vain tuon bt-mallin kanssa.
Ei ole noissa käyrissä perusennakkoa, eli perusennakko asetetaan staattisesti ja jakajan käyrä lähtee sitten siitä. Samallalailla siis kuin bt/tunekin säädetään.

Lähetetty minun SM-S901B laitteesta Tapatalkilla

Link to comment
10 hours ago, metake said:

Ei ole noissa käyrissä perusennakkoa, eli perusennakko asetetaan staattisesti ja jakajan käyrä lähtee sitten siitä. Samallalailla siis kuin bt/tunekin säädetään.

Lähetetty minun SM-S901B laitteesta Tapatalkilla
 

No niinhän tuo lukikin heti käyrätaulukon alussa, että säätö alkaa tuolla 0 käyrälläkin vasta 1200 1/min

  • Like 1
Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...