Matti-Pekka Posted April 4 Posted April 4 Terve, vw mopossa käytän tuota wbx (DJ?) mallista virranjakajaa ilman tuota alipainekelloa..nyt olisi puute ainakin yhdestä ko. mallin jakajasta ., ja juuri tuolla tunnistimella. Moduli löytyy, eli pelkkää ehjää , edullista jakajaa etsin. Joku muukin vw mallin jakaja oli vihjeen mukaan samanlainen?? en tiedä.. Quote
Kurre Posted April 4 Posted April 4 Mun kokemuksen pohjalta (2xWBX DJ) niissä on alipainekello kahdella liitynnällä. Niitä on vaikea löytää. Quote
Matti-Pekka Posted April 4 Author Posted April 4 2 hours ago, Kurre said: Mun kokemuksen pohjalta (2xWBX DJ) niissä on alipainekello kahdella liitynnällä. Niitä on vaikea löytää. Mopo käytössä sitä kelloa ei tarvi..joskus on käytetty kun ajaa viinalla ,voi kytkeä kellon mopon polttoainehanalla alipainelinjasta kuumana toimintaan .Muuten on SU kaasuttimessa aika raju tuo alipaine imu..että parempi tulos tulee kun käyttää sen oman hyvän keskipakoisäätimen ja hieman enempi perusennakkoa. Mulla oli noita jakajia aika reilusti ja myin niitä turhan innokkaasti pois,,kun en vielä tiennyt kuinka pahuksen hyvä se onkaan tässä mopokäytössä. Quote
Matti-Pekka Posted April 9 Author Posted April 9 18 hours ago, Kurre said: Onko 40€ edullinen? Nummelassa. Hinta on sopiva...vielä tarkennus,onko nuo numerot samat.En oikein nää noita loppu numeroita..onko ohjain liitin ovaali vai suorakaide profiililtaan? Olitko jossain vaiheessa tulossa Ullan Pakariin jossain osahankinnoissa voitas tavata siellä? Quote
Matti-Pekka Posted April 9 Author Posted April 9 joo tuo on 1.9 koneen jakaja , ja tuo mun on 2.1 koneen jakaja..onko kovin vaivaa ottaa kuva ilman tuota suojamuovia, jotta näkee onko tunnistin samanlainen kun 2.1 mallissa ,,eli voisiko ajatella että samat modulit kävis. Quote
Recommended Posts