IsoT Posted 8 hours ago Posted 8 hours ago Moro. Onko vaihdelaatikon stefoja olemassa erikokoisia? Mulla rupes valumaan laatikkoöljyt pitkin maailmaa ja syyksi paljastui huono stefa kytkinakselilla. No uusi tilattiin ja asennettiin ja siinä on milli tolkulla väljää akseliin nähden. Mikä meni pieleen? En tullut asennusvaiheessa katsoneeksi että onko siellä joku hentoinen huuli joka tiivistyy akselia vasten, mutta sitäkin epäilen kun nippuside menee akselia pitkin laatikon sisälle ilman minkäänlaista vastusta. Joten neuvokaas viisaammat tyhmempää. Laatikkona on oletettavasti 65 mallinen kuplan laatikko, 6 volttisesta se ainakin on. Quote
ovaaliheppu Posted 4 hours ago Posted 4 hours ago (edited) Muistaisin että kaikkiin typ1 manuaalilootiin menee sama stefa 8/60 alkaen loppuun asti. Luonnollisesti junis ja kolkki samalla stefalla. Palliksessa taitaa olla vielä sama stefa myös. Tuskin sulla oikee on jos nippari menee välistä sisään, toki se jousi ei oo kovin tiukka, jos jousellinen malli on, mutta ei ny tuulikaan puhalla raosta. Mitat 22/40 ja ulkokehän paksuus 11mm, sisäkehän noin 16mm stefan huulesta huuleen. Osanumero 113 311 113A Tätä pystyy passaamaan pesässä eri kohtaan jos on akselissa paha raita jo vanhan stefan takia. Edited 4 hours ago by ovaaliheppu Quote
Tutkija Posted 4 hours ago Posted 4 hours ago Se sama akselitiiviste löytyy vielä t4 mallin transportteristakin. Ja ei todellakaan ole väljä kytkinakselille vaan oikeestaan aika tiukka sovite. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.