seppo mäntykivi Posted March 26, 2007 Share Posted March 26, 2007 Laitoin paikalleen camozzin mankut jotka ostin pari vuotta sitten. Kahta olen koittanut, ja toinen kusee läpi. Auto nousee kokoajan. Kuinkas noita mankkuja voi huoltaa? Tippa liukastetta venttiiliin?? Kyseleepi sepi. Quote Link to comment
JaniM Posted March 26, 2007 Share Posted March 26, 2007 Oisko toi syy halpaan hintaan? Kyllähän ne pitäis pitää, oisko jousi sit löysä tai kara jumittaa/ roskia. Quote Link to comment
seppo mäntykivi Posted March 26, 2007 Author Share Posted March 26, 2007 Tippa crc:tä auttoi. Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted March 26, 2007 Share Posted March 26, 2007 Pelaaks nää muuten silleen kalvolla, että paine itessään pitää venttaalin kiinni? Quote Link to comment
Guest Tuoppi Posted April 2, 2007 Share Posted April 2, 2007 pistäpä mankusta kuva kehiin niin näkee minkälainen on. töissä tulee huollettua camozzeja joten kun näkee niin voi kertoa enemmän. Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted April 2, 2007 Share Posted April 2, 2007 Millä siulla muuten tulee käyttövoima? Siis minkälainen kompura siulla on? Quote Link to comment
seppo mäntykivi Posted April 2, 2007 Author Share Posted April 2, 2007 Ei ole kompuraa vielä, myin sen subarun kompuran ketsalle. Tilaan kun tarvitsen tuolta: www.lowtoys.com Quote Link to comment
seppo mäntykivi Posted April 2, 2007 Author Share Posted April 2, 2007 vieläkin kusee venttiili. muutaman kerran kun rämppää katkaisijaa edestakaisin niin tasoittuu... Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted April 2, 2007 Share Posted April 2, 2007 Ihan hyvä hinta kertyy kun hommaa kompuran ja riittävän ison säiliön. Pitää vissiin kysellä saisko paineilmapulloa omistusoikeudella ja paljon se maksais paineenalentimineen. Vois olla nimittäin melko hyvä ratkasu. Kävi mielessä nimittäin semmonen mahdollisuus, että vois kyhäillä ihan itte iskarit, joista on samalla helppo tehdä säädettävät ja niihin sitten paineilmalla nosto ja lasku. Siten toimivana siis, että ovat alkuperästen jousten apuna. Pitää ruveta piirtelemään ja ettimään tiivisteitä jne. Quote Link to comment
seppo mäntykivi Posted April 2, 2007 Author Share Posted April 2, 2007 Vanne/rengassarjan hinta yhteensä koko systeemistä. Siksi maalasin noi vakiovanteet paukkupulloilla. Säästöä sekin? Quote Link to comment
Guest metyme Posted April 2, 2007 Share Posted April 2, 2007 Riittäkö jännite venttiileille.Gamotzzissa on o-renkaat tiivisteinä, voi olla että on paskaa vain välissä. Suodatin on hyvä olla välissä, ettei pääse epäpuhtauksia ilman joukkoon, eikä vettä. Quote Link to comment
Guest Tuoppi Posted April 2, 2007 Share Posted April 2, 2007 joo eli noi on noita yksittäis paketteja ja voi olla vaikee mitään tehdä, voit liottaa sinolissa ja toivoa et menee ja putsaa paikat. Töissä käytetään moniventtiileitä ja niistä saa päädyt auki ja romut ulos eli voi putsata hyvin. yleensä ei paineilmaventtiileihin kannata laittaa mitään dödöö sisälle koska ne muuttuu ajan kanssa tahmeiksi ja sit tiedetäänkin jo mitä tapahtuu. parhaiten on toiminut kun putsaa hyvin sinolilla ja kasauksessa pyrkii mahd vähän koskeen liukupintoihin sormilla. Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted April 3, 2007 Share Posted April 3, 2007 Miten miusta tuntuu että autokäytössä noi karat jumittaa jossain vaiheessa joka tapauksessa. Pitäs olla semmoset, joissa on kalvo. Quote Link to comment
-tipi- Posted April 3, 2007 Share Posted April 3, 2007 Tosta kompuraa :) http://www.lidl.fi/fi/home.nsf/pages/c. ... ompressori Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.