Matti-Pekka Posted 13 hours ago Posted 13 hours ago (edited) Ei nyt muuten liity volkkareihin, mutta tuohon vwk-mopoon. Olen aikaan riisunut vw koneen kaasarin(Volvon 44mmSU) syötöstä sähköisen polttoainepumpun/paineensäätimen pois, kun pelkkä neulasuuttimen koon lisäys riittää tankin putouskorkeudella bensan syötöön..mutta siitä seurasi sellainen pieni haitta että ihan varatankin lopuilla ei enää putouskorkeus riitä vauhdikkaaseen ajoon...no pieni haitta, mutta kuitenkin. Etsin hyvin pienitehoista 0.15..max 0,2 bar pienikokoista (imevää)/työntävää sähkö pumppua..en enää halua laittaa vielä paineen säätimiä mitä ennen käytin..vaan simppeli pikku lutkutin vaan siirtopumpuksi.Pitäisi kestää myös karuja ulkoisia olosuhteita. Millaisia on esim polttoainelämppäreiden pumput..halpoja pikku pumppuja saa kiinasta mutta en ole löytänyt niin "tehottomia" kun haluaisin..onko vinkkejä?? Edited 13 hours ago by Matti-Pekka Quote
metake Posted 13 hours ago Posted 13 hours ago https://www.autoracing.fi/motorsport-performance/moottori/pa-jarjestelma/polttoainepumput-tarvikkeet/kaasutin-siirtopumput/fse60104Lähetetty minun SM-S901B laitteesta Tapatalkilla Quote
Matti-Pekka Posted 3 hours ago Author Posted 3 hours ago Näyttää siltä että nuo vanhempien isojen kaasarikoneisten japsipyörien pumput sopisi paineeltaan suoraan 0.15..0.20 tuohon mopon Volvon 44 SU:lle ,,Temussa sikahalpoja..rouva asialle tilaamaan..kiitos vinkeistä! Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.