Jump to content

PDSIT korvaus?


Guest Infiniz

Recommended Posts

Guest Infiniz

Tulipa tuossa kevään kunniaksi ostateltua -70 Fastback

 

Konepuolella hyrrää vakio 1600, mutta nokka on W110, kaasareina vakiot 32 PDSIT (ei mitkään ylisohlot, mutta mitä nuo nyt sitten onkaan aina), Jakaja 009. Ruttua ei ole nostettu.Kaasarit suunnilleen synkassa, seos ainakin tyhjäkäynnillä melko rikas ja tyhjäkäyntikierrokset ehkä vähän turhan alhaalla, käy kuitenkin ihan nätisti.Kulkua muuten ihan mukavasti mutta aivan hienoista nypyttelyä tasakaasulla ajaessa, vetää kuitenkin alhaalta mukavasti. Ryypyt ei jää makaamaan päälle, molemmat läpät auki koneen ollessa lämmin.

 

Tilasin koneeseen uudet kunnon tulpanjohdot, Petronixin järjettömän ja Bosch sinisen. Uudet tulpatkin odottavat asennusta.

 

Kysymys onkin sitten seuraavasta askeleesta. Eli yrittääkö saada nuo sohloxit säätöihin uusien syttykamojen saavuttua vai heittää niillä vesilintua/rakennella tyttöystävälle korvakorut/jotain muuta, mitä? Pieni kyselykierros tuotti seuraavat vastaukset:

 

-Kansista milli pari pois, Weberin progressiivinen keskitupla, Cranen sytty jne palikkaa n. 1500e arvosta (plus työt)

 

-Katsoo uusien syttykamojen kanssa solexit suunnilleen säätöihin ja antaa mennä vaan, laukee joskus jos laukee.

 

-Solexit pois ja Weber ICT tai Empi Kadron tilalle

 

-Pannukakku pois ja rookeri + luopuminen takatavaratilasta.

 

Ehdotuksia ja neuvoja kuunnellaan mielellään. Tarkoituksena ei ole niinkään virittäminen, vaan kone jolla voi ajaa muun liikenteen tahdissa kivuttomasti.

Link to comment

Kolkissa jos muuttaa kaasareita alkuperäisestä niin lähes aina tulee eteen takatavaratilasta luopuminen. ( dellortolla oli paketti, jossa kaasarit + putsarit mahtuivat moottoritilan kannen alle )

Tuo ei pelkästään vähennä tavarankuljetuskapasiteettiä vaan tuo myös ohjaamoon lisää desibelejä.

Link to comment
Guest Infiniz

Mnjoo, miksei joku ruutta olis vaihtoehto sinänsä. On vaan tuo tietotaito aika heikkoa ko. asias, eipä sillä ihan yhtä huono tuplien säädön suhteen. Josko tämän kesän ajelis solexeilla niin hyvin kun ne vaan saa säätöihin ja talvella vaihtais joko Webru ICT tai ruutan...

 

Eikä siellä nyt mikään ihan totaalisen pielessä voi olla kun vetoja on ihan mukavasti kuitenkin ja vääntää aika alhaalta ja vastaa kaasuun melko sähäkästi.

Link to comment
Guest Raggare

onko kadronin sovittaminen millanen homma? imareitahan ei ole saatavilla(luukun alle), mutta minkä kokonen on esim kaasarin laippa, voiko orkkiksiin hitsuutella sopivaa ja portata loppuun imariin käyväks, ja entäpä koko paketin korkeus?

Link to comment
Guest Infiniz

Tulipa vaan mieleen... Liekö tuo jakaja mikään hyvä vaihtoehto tuohon pakettiin, eli jos korvais 009:n alipainekellollisella jakajalla niin mihinköhän suuntaan tuo mahtais muuttua?

Link to comment
Guest Infiniz

Jees tulevaisuus näyttäs ehkäpä suurinpiirtein sit tällaiselta:

 

-Sininen puola, Taylor Spiro Pro langat, W8AC tulpat, 009 Petronix Ignitorilla

-Solexit ulos ja tilalle tuo CB performancen Weber ICT-sarja, joka mahtuu pellin alle

-Jos nälkä kasvaa syödessä niin talvella vähän lisää ruttua ja 1.25 keinut

 

Onko mun visioissa mitään järkeä vai meneekö entistä huonompaan suuntaan?

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...