Guest Infiniz Posted April 6, 2007 Share Posted April 6, 2007 Tulipa tuossa kevään kunniaksi ostateltua -70 Fastback Konepuolella hyrrää vakio 1600, mutta nokka on W110, kaasareina vakiot 32 PDSIT (ei mitkään ylisohlot, mutta mitä nuo nyt sitten onkaan aina), Jakaja 009. Ruttua ei ole nostettu.Kaasarit suunnilleen synkassa, seos ainakin tyhjäkäynnillä melko rikas ja tyhjäkäyntikierrokset ehkä vähän turhan alhaalla, käy kuitenkin ihan nätisti.Kulkua muuten ihan mukavasti mutta aivan hienoista nypyttelyä tasakaasulla ajaessa, vetää kuitenkin alhaalta mukavasti. Ryypyt ei jää makaamaan päälle, molemmat läpät auki koneen ollessa lämmin. Tilasin koneeseen uudet kunnon tulpanjohdot, Petronixin järjettömän ja Bosch sinisen. Uudet tulpatkin odottavat asennusta. Kysymys onkin sitten seuraavasta askeleesta. Eli yrittääkö saada nuo sohloxit säätöihin uusien syttykamojen saavuttua vai heittää niillä vesilintua/rakennella tyttöystävälle korvakorut/jotain muuta, mitä? Pieni kyselykierros tuotti seuraavat vastaukset: -Kansista milli pari pois, Weberin progressiivinen keskitupla, Cranen sytty jne palikkaa n. 1500e arvosta (plus työt) -Katsoo uusien syttykamojen kanssa solexit suunnilleen säätöihin ja antaa mennä vaan, laukee joskus jos laukee. -Solexit pois ja Weber ICT tai Empi Kadron tilalle -Pannukakku pois ja rookeri + luopuminen takatavaratilasta. Ehdotuksia ja neuvoja kuunnellaan mielellään. Tarkoituksena ei ole niinkään virittäminen, vaan kone jolla voi ajaa muun liikenteen tahdissa kivuttomasti. Quote Link to comment
MESIKÄMMEN Posted April 6, 2007 Share Posted April 6, 2007 Kolkissa jos muuttaa kaasareita alkuperäisestä niin lähes aina tulee eteen takatavaratilasta luopuminen. ( dellortolla oli paketti, jossa kaasarit + putsarit mahtuivat moottoritilan kannen alle ) Tuo ei pelkästään vähennä tavarankuljetuskapasiteettiä vaan tuo myös ohjaamoon lisää desibelejä. Quote Link to comment
Guest Infiniz Posted April 6, 2007 Share Posted April 6, 2007 Em. Weber ICT sarja asennettuna. CB performancella näyttäis maksavan 399 dollaria ko. sarja Quote Link to comment
Guest Infiniz Posted April 6, 2007 Share Posted April 6, 2007 Mnjoo, miksei joku ruutta olis vaihtoehto sinänsä. On vaan tuo tietotaito aika heikkoa ko. asias, eipä sillä ihan yhtä huono tuplien säädön suhteen. Josko tämän kesän ajelis solexeilla niin hyvin kun ne vaan saa säätöihin ja talvella vaihtais joko Webru ICT tai ruutan... Eikä siellä nyt mikään ihan totaalisen pielessä voi olla kun vetoja on ihan mukavasti kuitenkin ja vääntää aika alhaalta ja vastaa kaasuun melko sähäkästi. Quote Link to comment
MESIKÄMMEN Posted April 6, 2007 Share Posted April 6, 2007 Tältä näyttää kolkin konehuone kun sinne on asennettu nelikymppiset dellortot ja korkeat ilmanputsarit. Quote Link to comment
Guest Raggare Posted April 6, 2007 Share Posted April 6, 2007 onko kadronin sovittaminen millanen homma? imareitahan ei ole saatavilla(luukun alle), mutta minkä kokonen on esim kaasarin laippa, voiko orkkiksiin hitsuutella sopivaa ja portata loppuun imariin käyväks, ja entäpä koko paketin korkeus? Quote Link to comment
Guest Infiniz Posted April 7, 2007 Share Posted April 7, 2007 Tulipa vaan mieleen... Liekö tuo jakaja mikään hyvä vaihtoehto tuohon pakettiin, eli jos korvais 009:n alipainekellollisella jakajalla niin mihinköhän suuntaan tuo mahtais muuttua? Quote Link to comment
Guest Infiniz Posted April 7, 2007 Share Posted April 7, 2007 Jees tulevaisuus näyttäs ehkäpä suurinpiirtein sit tällaiselta: -Sininen puola, Taylor Spiro Pro langat, W8AC tulpat, 009 Petronix Ignitorilla -Solexit ulos ja tilalle tuo CB performancen Weber ICT-sarja, joka mahtuu pellin alle -Jos nälkä kasvaa syödessä niin talvella vähän lisää ruttua ja 1.25 keinut Onko mun visioissa mitään järkeä vai meneekö entistä huonompaan suuntaan? Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.