Guest BugPower Posted April 19, 2007 Share Posted April 19, 2007 eli paljoko noi 044 magnum plus kannet (42*37) saa virtaamaan jos on oikeen kunnon viilarivelho...! ja kertokaas samalla pohjanmaalta kunnon viilaajia jokka tietää viilata loppuun kyseiset kannet? ja paljoko tulee hintaa (noin) Quote Link to comment
Marko Posted April 19, 2007 Share Posted April 19, 2007 Paljon' 500-1000e riippuen mikä on alkutilanne, voi olla enemmänkin. Quote Link to comment
Hebster52 Posted April 19, 2007 Share Posted April 19, 2007 http://www.bnmotor.fi/ Quote Link to comment
Guest BugPower Posted April 19, 2007 Share Posted April 19, 2007 hyi vittu taidan ostaa cnc comp eliminatorit 1914cc:hin suosiosta ;D virtaa vakiona paljo paree q loppuun viilatut 044 Quote Link to comment
Marko Posted April 19, 2007 Share Posted April 19, 2007 hyi vittu taidan ostaa cnc comp eliminatorit 1914cc:hin suosiosta ;Dvirtaa vakiona paljo paree q loppuun viilatut 044 Ei muuten virtaa ellei 044:sia tee joku kyläseppä. Kerrottakoon että compitkaan ei ole valmiit, imupuolen virtaus arvoa saatiin suomessa 70hv paremmaksi kun mittauksessa käytettiin 10"patsasta. Hinta työlle osuu tuohon aiemmin mainittuun haarukkaan:-) Em. Compit liikuttelee tätä: http://homepage.mac.com/jyrie/FB5B62A9- ... keltsi.jpg Quote Link to comment
Guest BugPower Posted April 22, 2007 Share Posted April 22, 2007 toimiiko compit sitten 1914cc katuajossa? meinaan että jäähtyykö tarpeeks? =) entäs tuo virtaus nopeus vaikka alle 14mm nostolla? mahtaa herätä vasta korkeilla...? :< Quote Link to comment
Marko Posted April 22, 2007 Share Posted April 22, 2007 toimiiko compit sitten 1914cc katuajossa? meinaan että jäähtyykö tarpeeks? =) entäs tuo virtaus nopeus vaikka alle 14mm nostolla? mahtaa herätä vasta korkeilla...? :< Jäähdytys pintalaa on vähemmän kuin esim. 044 kansissa. Senhän näkee sitten kun kanavat on tehty ja mitattu eri nostoilla. Heräämiseen taas vaikuttaa valittu nokka-akseli. Quote Link to comment
Jarmo Lummi Posted May 7, 2007 Share Posted May 7, 2007 Jos rakenteilla on hyvä katumoottori 1914 niin ei todellakaan kannata comppeihin uhrata rahoja koska valittu nokka, keinut ja nosto venttiililtä sekä haluttu teho vääntö alue saadaan kadulle huippuhyväksi hyvän viilaajan käsissä 044 magnum plus huomattavasti edullisemmin kuin aihio compit+imusarjat jotka pitää vielä viilata tms.. 044 seetiin menee 44-45mm imuvena ja seetin muotoilu viilauksessa vaikuttaa hurjasti haluttuun toimita alueeseen. Tottahan on jos tehdään kisakonetta 1914 puristuksella 11-15:1 ja laitetaan compit sekä nokka joka tetää lähens 8000 - 10 000rpm siis kaikki koneessa pitää olla sen mukaan niin silloin kannatta Compit tai jos tekee kadulle 9-11 rutulla compit on huiput kun on piiiiiiitkä iskukone. Liiansuuret kanavat, pieni tilavuus, pienet kierrosalueet niin virtaus ja seos sekottuvuus ei oikeen sysää... Streetit ja SF2 jos tollasta kadulle haluaa mutta 044 saa viilattua ehkä paremmiksikin kuin monet kisakannet ajatellen käyttöä ja olemassa olevia käytettäviä osia koska kokonaisuudesta poxerikone syntyy ainakin vapaastihengittävänä. Katsotaan kuinka käy kun nyt yhdet lievät 044 plussat viilailtu ja virtautettu streetturbon Marko Jääskeläisen toimesta kun lähtökohdaksi on haettu hyvin vääntävä katumosa joka on tarkoitettu kestämään ei ylikuumenemaan. Tehoja koitetaan joskus dynota mutta nyt muuta puuhaa joten menee varmasti kauan vielä. Kukin tekee mitä haluaa mutta kannattanee joskus ajatella mitä jotku on jo tehny ja kokeillu..... Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.