villemil Posted Friday at 09:36 PM Posted Friday at 09:36 PM (edited) Vuosien haaveilun ja saunanlauteilla "suunnittelun" jälkeen pistetään kiihdytyshommat oikeasti toteutukseen. Isäni löysi pitkään hukassa olleen ketjukolaroidun, puretun ja lopuksi myydyn ensimmäisen autonsa eli tämän jokin aika sitten. Koriin on vaihdettu keula kokonaan, mutta toteutettu ehkä hieman huolimattomasti joten kadulle ei kannata tällaista perus -65 kuplaa enää tehdä. Pohjalevy oli valmiiksi jo hiekkapuhallettu ja maalattu uudelleen, joten aihiona erinomainen kisavehkeeksi! Kerkesin jo aiemmin pilkkomaankin koria aika reilulla kädellä, perähelman olisi joutunut vaihtamaan jokatapauksessa, mutta eipä tarvitse vaihtaa jos sitä ei ole ollenkaan :D Hain tänään turvakaaripaketin, joten ne ovat tehtävälistalla seuraavana. Mitään muita osia ei sitten olekkaan alustan, korin ja kaarien lisäksi joten aivan kaikki on hankintalistalla! Niin ja "Gakki" tulee rekisterikilven alusta GAK- Edited Friday at 09:37 PM by villemil 2 Quote
villemil Posted Friday at 09:39 PM Author Posted Friday at 09:39 PM Tarkoituksena tekniikkapuolelle on rakentaa Ruotsin 1600 Challenge sääntöjen mukainen moottori, vakio venttiilikoko sekä vakio männänhalkaisija ja isku. Ruiskuturbona tietenkin. 3 Quote
Etelän Hetelmä Posted 3 hours ago Posted 3 hours ago Onnea projektiin. Älä tällä kerralla tee niin komeata, että ostetaan käsistä pois. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.