Guest Tuoppi Posted April 26, 2007 Share Posted April 26, 2007 nyt olis tarkotus välittää laatikkoa ettei mee hermo tohon koneen huutamiseen. mitä kaikkea tekisitte orkkislaatikkoon huollon aikana kun teho koneessa on about 90 ja ajo ei oo revittelyä mut kiihdytyksiä kylläkin ja vääntöä pitäis kestää? vanhoja topiceja katselin ja sielä tuli esille ainakin paksummat posket, ratas muutoksia 3:nen ja 4:nen...? mut vaikuttaako toi 3.88 perä siihen mitä kannattaa tehdä? tarkotus ei oo tehä mitään 2000 euron laatikkoa, mut parantaa pikkusen heikoimpia kohtia. jos tiedätte ehdottamillenne osille noin hintoja niin laittakaa kehiin, sais vähän mietittyä budjettia. Quote Link to comment
Guest Keiteleen Kone Posted April 26, 2007 Share Posted April 26, 2007 Keiteleen Koneesta löytyy uusi perävälitys 3.88. Pääakseli on mutterikiinnityksellä, vaihteistovälityksiä ei tarvitse muuttaa. Quote Link to comment
Guest Tuoppi Posted April 26, 2007 Share Posted April 26, 2007 eli en olisi noita vaihteistovälityksiä muuttamassa mut jossain oli juttua et noi orkkis rattaat ei välttämättä kestä eli kannattaisko ne uusi vahvemmiksi? löytyykö kk:sta vahvempia sivuposkia? Quote Link to comment
Guest Keiteleen Kone Posted April 26, 2007 Share Posted April 26, 2007 Vakiorattaat kestävät ongelmitta 90 hp:n tehot, samoin vakiot sivuposket. Sen vuoksi KK:ssa ei ole sivuposkia varastossa. Quote Link to comment
Guest Posted April 26, 2007 Share Posted April 26, 2007 Juu ei noilla tehoilla viela rikota. Kuminpoltto-yritykset kannattaa jattaa sikseen, taka-akselin pompottamistaipumuksen takia. Silla rikkoo nopeasti peravalityksen pikkurattaat, ja metallinmuruset sitten syo akkia isotkin rattaat pilalle. Kokemusta on... Jan Quote Link to comment
Guest Tuoppi Posted April 26, 2007 Share Posted April 26, 2007 okei eli laatikko auki ja katotaan mis kunnos on ja vaihdetaan tarvittavat osat plus perä. unohdetaan kuminpoltto hommat ja jätetään ne muille :) Quote Link to comment
mikko k Posted April 27, 2007 Share Posted April 27, 2007 Peräruuvin vaihto onkin ihan "läpihuutojuttu"!!!... Quote Link to comment
mikan Posted April 27, 2007 Share Posted April 27, 2007 Mikäli olen oikein ymmärtänyt niin tuollainen rattaiden tai perän vaihto kuplan lootaan ei ole välttämättä mikään aloittelijan juttu jonka voi tehdä jakoavain työkaluna autotallin lattialla. Nyt en siis mitenkään epäile Tuoppin osaamista jne, mutta ihan siltä varalta ettei joku kylmiltään aloita tuollaista operaatiota ilman oikeanlaisia työkaluja ja osaamista. t. Mika Quote Link to comment
Guest Tuoppi Posted April 28, 2007 Share Posted April 28, 2007 juu nou hätä...kaveri on pelannu noitten laatikoitten kans ja sen pajassa tehään ja oon ite lähinnä kiinnipitomiehenä ja yritän imee tietoo kun pesusieni. ja toi avataan>vaihdetaan>kasataan oli siis lähinnä mitä tehdään mut missä ajassa ja montako kertaa on sit eri juttu :) Quote Link to comment
Guest Tuoppi Posted May 3, 2007 Share Posted May 3, 2007 lisä kysymys, mistä laatikosta löytyis samanlainen yhdistelmä eli nelonen kiilalla ja pääakseli pultilla kiinni? Tommoset ois yhdessä 3.88 perässä mut on nää -72 laatikoissa vissiin nelkku boorilla? vai tietääkö et joku 3.88 perä satsi olis boorilla eli olis helpompi vaihtaa -70-73 laatikkoon? kiitoksia Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.