P_Valtonen Posted 3 hours ago Posted 3 hours ago Hipistelty kampura ja kepeä 12v200mm vauhtis. 8 tapitettu pariskunta. 90e paketti tai 100e postikuluineen Quote
P_Valtonen Posted 3 hours ago Author Posted 3 hours ago (edited) Tupla.... Edited 2 hours ago by P_Valtonen Quote
P_Valtonen Posted 3 hours ago Author Posted 3 hours ago Just now, P_Valtonen said: Joistakin osakasoista talteen nostetut nokat oikealta vasemmalle. R-koneisus 126-5 vakiosta hiottu C55 koipi, mutta ovetlap 105 Nostot tallella Keskellä vakiosta hiottu. Mittasin että olis nämyös c55 klooni. Siisti Ja vasemmalla c65 hiottu, ajamaton A'30e tai kaikki 60e Mahdollinen posti 10e per toimitu, olitpa nokan tai vaikka kaikki Quote
P_Valtonen Posted 3 hours ago Author Posted 3 hours ago (edited) 200mm6v kevyttä vauhtista 8 tappinen vakio tarpeille 4 tapoinen taas ylikoko (parita tämä paskaksi venyneen kammen pään kanssa pariksi) A 10e nouto Plus 10e posti olitpa yhden tai molemmat Edited 2 hours ago by P_Valtonen Quote
P_Valtonen Posted 2 hours ago Author Posted 2 hours ago Kolmas 200mm6v veljesi löyty :/ Tässä tapin reijät ei oo priimaa 5e Quote
P_Valtonen Posted 2 hours ago Author Posted 2 hours ago (edited) Suomi 69 kampura Banaani 0.02 Mutta runko linja ajettava (0.08 kulunaa) Kk't kaikki 0.05, mutta yksi 0.18. 8 tapitettu 80e noudettuna Ja mahdollinen posti 10e Edited 2 hours ago by P_Valtonen Quote
P_Valtonen Posted 2 hours ago Author Posted 2 hours ago IDA kmarit 80e/ pari Mahdollinen posti 10e Quote
P_Valtonen Posted 2 hours ago Author Posted 2 hours ago IDF kmarit 50e/ pari Nämä tehty kääntämällä Solex imarit. Valitettavasti imarin hitsaaja tehnyt paskaa työtä ja kaasari istuu vinossa. Kattoin että kannen pään laipassa riittää vara oikasta tää kämmi. Ei vaan oo laitteita itsellä tän tekoon :/ Mahdollinen posti 10e Quote
ovaaliheppu Posted 2 hours ago Posted 2 hours ago (edited) Onkohan noita lyhennetty, tai sitten vaan laipat käännetty, en muista koskaan törmänneeni noin lyhyisiin PII-40 imareihin tollasella tuhdilla valulla, ne on hiton kaposet ollu yleensä rakenteeltaan. Intake manifold VW Typ 1 - 2xSOLEX 40 PII-4, long | Suomen Kaasutinexpertti Oy eli juurikin näitä. Tuhdimpaa valua olleet lähes poikkeuksetta myös IDF/DRLA jaolle mahdollisella valulla Edited 2 hours ago by ovaaliheppu Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.