Tanhis Posted 10 hours ago Posted 10 hours ago Huomasin kun olin uusia vaihteiston kumeja tilaamassa että minulla onkin uudemman mallinen vaihteiston takatuki tuossa juniksessa. Onko uudemman ja vanhemman mallisesta tuessa korkeuseroa. Eli tässä vanhamallinen tukikumi Ja uuden mallinen Näillä luonnollisesti erilaiset tukiraudat mikä pultataan vaihteiston sarviin. Tuossa uudemman mallisessa on huomattavasti enemmän kumia niin veikkaisin että tämä voisi olla mukavuuden kannalta parempi mutta onko jotain muuta mitä ottaa huomioon jos tuon uudemmanmallisen ottaa käyttöön. Quote
ovaaliheppu Posted 10 hours ago Posted 10 hours ago Oon vaihtanu ristiin uudempia ja vanhempia rautoineen, en muista että ois ollu mittaeroa. Quote
Tanhis Posted 4 hours ago Author Posted 4 hours ago (edited) Noni hyvä tieto. Löysinkin jo yhden vanhan raudan jemmoista niin saa vielä verrattuakin. Kiitokset. Edited 4 hours ago by Tanhis Quote
Recommended Posts