Guest peltzi82 Posted August 28, 2004 Posted August 28, 2004 Milläs noi sais helpolla "rikkomatta mitään" auki? Quote
Guest juse Posted August 28, 2004 Posted August 28, 2004 Lämmöllä, liottamalla ja kiroamalla. Itse jouduin just poraan yhden auki ja laittaan tilalle isomman...prkl... Stna-Juse-Prkl Quote
Guest Raggare Posted August 28, 2004 Posted August 28, 2004 eipä se sylkkäkään maksa ku muutaman euron, nehän ei jumitu ku vaihtaa säännöllisesti nesteet ;) Quote
Racing Posted August 28, 2004 Posted August 28, 2004 Keiteleen koneessa TRW satulat täydellisenä paloineen oli viime syksynä muistaakseni 67 euroa ja risat. / kipale. Omaani ostin ja hyvin on pelittänyt. Quote
DOODAH Posted August 29, 2004 Posted August 29, 2004 lyö lekalla päälle ja avaa pikkuräikällä jossa 6-kantanen pitkä hylsy. 8 kymmenestä ei mee poikki, eikä varsinkaan nuljaannu kulmat... Quote
Guest Raggare Posted August 29, 2004 Posted August 29, 2004 myös vinkeiksi kuultua lämmön ja hakkaamisen lisäks maidolla hölväämine yö ajaks vissii tai kynttilää liukasteeks, näistä tiedä kuinka jumis ovat ollu aluperin... :D Quote
Guest peltzi82 Posted August 29, 2004 Posted August 29, 2004 mulla meni juuri 2 poikki neljästä!!! Noh, huomenna täytyy porailla pikkasen suuremmaks ja laittaa uudet. Quote
Guest juse Posted August 29, 2004 Posted August 29, 2004 Tämän takia kannattaa aina pitää hyllyssä parit ruuvit jotka voi sitten tarpeen tullen vaihtaa. Quote
Racing Posted August 29, 2004 Posted August 29, 2004 Onko järkeä porailla vanhoja sylintereitä varsinkaan jos ovat rumpujarrun pyöräsylintereitä uudet maksaa noin 7 euroa kipale....eri asia jos kyse on jarrusatuloista. Quote
Guest juse Posted August 29, 2004 Posted August 29, 2004 Juu, ei sylkkien eteen kannata nähdä vaivaa. Satulat taas kannattaa yrittää pelastaa. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.