Guest komppa Posted May 7, 2007 Share Posted May 7, 2007 Elikkä... Mihin olette nelkun koneessa asentaneet? Vai oletteko asentaneet? Miettisin, et johonki öljypohjaan tms, mut vähän vaikuttaa tyhmältä paikalta... Eli kertokaatte kokemuksianne! Quote Link to comment
JaniM Posted May 7, 2007 Share Posted May 7, 2007 Lohkon kylkeen, öljypumpun viereen oikealle esim. Quote Link to comment
Guest komppa Posted May 7, 2007 Share Posted May 7, 2007 Onks siinä joku valmis paikka, vai joutuuko poraamaan / tekemään jengat? Todennäköisesti joutuu, kun en moista paikkaa ulkoa lohkosta muista... Quote Link to comment
Guest Tuoppi Posted May 7, 2007 Share Posted May 7, 2007 en tiedä mitään nelkun koneesta mut jos siitä löytyy öljytikun reikä niin neoretrosta öljytikkulämpömittari :) sen kun säätää oikeeseen kohtaan niin ei vääristä lämpötiloja kuten jo totesit öljypohjasta, näyttää yleensä liian vähän. Quote Link to comment
Guest Posted May 7, 2007 Share Posted May 7, 2007 Miks se pohjassa näyttäis liian vähän? Esim vdon öljyproppuanturi on just imuputken alla mistä kulkee kaikki öljy. Paikkana sinänsä huono kun ei ole kovinkaan suojaisa. Quote Link to comment
Guest Tuoppi Posted May 7, 2007 Share Posted May 7, 2007 ajoviima jäähdyttää öljyä sillä kohdin ja ylempänä oleva öljy on lämpösempää, tällöin tiedät kyllä minkä asteista öljyä lähtee kiertoon mut palaavista se ei kerro yhtään mitään. eiks je ? jos laitat sen anturin keskelle öljyjä on tulos lähempänä totuutta.se onko tällä normi kuplassa mitään merkitystä on asia erikseen mut omassa kuplassa ruiskuboksi haluaa jostain mooottorin lämpötilan ja jos anturi ei näytä oikein ei kylmäkäyntirikastuksia pysty laittaan oikein. Quote Link to comment
-tipi- Posted May 8, 2007 Share Posted May 8, 2007 Mikä Tuopin kokemuksen mukaan proppu- ja tikkuanturin antama lämpötila ero? Quote Link to comment
Guest Tuoppi Posted May 8, 2007 Share Posted May 8, 2007 ihan suoraa vertausta en voi antaa mut mulla oli roppumittari ja kun vaihdoin sen hajottua tilalle tikkumittarin on kone aina käynyt hivenen "kuumempana". eroa on muutamia asteita 5-7 mut kun koneelle ei ole tehty mitään en keksi muutakaan selitystä. niin kuin sanoin ei tuolla erolla ole merkitystä jos haluaa tietää ettei pata kuumia liikaa mut muissa sovelluksissa tuollakin on merkitystä. ennen kuin löin tikkumittarin kiinni otin siitä tarkat ohmimäärät eri lämpötiloilla ja annoin ne arvot megaan, nyt on lämpötila aina tarkka...tai ainakin luulen niin :) Quote Link to comment
Guest komppa Posted May 8, 2007 Share Posted May 8, 2007 Ok! Kiitokset kommenteista ja avuista! Koitetaan kehitellä hyvä paikka! Quote Link to comment
Guest komppa Posted May 9, 2007 Share Posted May 9, 2007 what on earth!!! Mikä taco plate? Mistäs tollaisia? Ratkasis koko keissin heti? Quote Link to comment
Gerbiili Posted May 9, 2007 Share Posted May 9, 2007 Eikö öljypumpun kanteen sais? Ei sillä että nelkusta mitää tietäsin mut kai siinäki kansi pumpulla:P Quote Link to comment
Guest Jani Antikainen Posted May 9, 2007 Share Posted May 9, 2007 Noista linkeistä lisää tietoa: http://forums.pelicanparts.com/showthre ... did=219005 http://www.germansupply.com/home/custom ... 340&page=2 Quote Link to comment
Guest komppa Posted May 9, 2007 Share Posted May 9, 2007 Hei toi on hyvä idea. Mahtaiskos sen pystyä itsekin toteuttamaan? Taytyypi vähän ajatella. Mut kiitos vinkeistä hei!!! Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.