Jump to content

Polttoainemittarin virhe


Guest Zatiainen

Recommended Posts

Guest Zatiainen

Onko kenelläkään kokemusta polttoainemittarista joka näyttää neljännes liian vähän. Eli puoli tankkia bensaa mittari näyttää neljännestä jne.

Link to comment

Hiukan ohi aiheesta mutta...eikös niitä ole saatavana tarvikemittarinakin....siis tarkotan jotain yleismallisia?Ite olen pähkäilly joskus samaa että mitähän siellä tankissa vielä on ja ajattelin ostaa sellasen tarvike mittarin.Mutta mitenkähän paljon ne heittää häränpyllyä?Voineekohan niitä kalibroida mitenkään?

Link to comment
Guest Hannu Mattila
Mulla kanssa näyttelee kun tykkää viisari... enimmäkseen lepää tyhjänpäällä...

Onks missä vika ... kosketus häirää tankinanturilla vai??

Useimmiten anturin maadoitus on puutteellinen.

Anturin kiinnitysruuvin alle kun laittaa maajohdon, niin pitäis pelittää, edellyttäen tietty, että anturi ja mittari ovat ehjiä..

Link to comment
Guest Harri Björnholm

Itse anturissahan on sellaiset pykälät joita pitkin koho kulkee ja yleensä ne ovat ajan saatossa kuluneet. Kohon asentoa vääntämällä sitä voi tekohengittää niin että anturi pelaa jonkinaikaa.

 

Anturin vaihto polttoainetankkiin auttaa paremmin, eikä ole vielä kalliskaan korjaus. Itselläni ennen anturin vaihtoa alle puolitankkkia näytti aina tyhjää.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...