metake Posted June 2, 2007 Share Posted June 2, 2007 Onkos 1303S:n etujarrulevyt samat kuin normikuplan etujarrulevyt? Pitäis kupla saada liikkuun (ja pysähtyyn) ennen himosta, ja seisottamisen tuloksena pitää jarrut käydä läpi... Quote Link to comment
hanski. Posted June 2, 2007 Share Posted June 2, 2007 tarviikoo hyviä laikkoja...mul noita ois.... Quote Link to comment
metake Posted June 2, 2007 Author Share Posted June 2, 2007 tarviikoo hyviä laikkoja...mul noita ois.... Saatan tarvita, siis todennäköisesti tarviin, ja tarttisin myös Chevyn jaolla (5 x 4,75") olevat rummut taakse. Quote Link to comment
Guest arto linden Posted June 2, 2007 Share Posted June 2, 2007 Mulle tuli Ruottista (custom speed parts) tosin Kuplapajan kautta, chevy jakoiset taka rummut -72 akseliseen. Eipä halvat mut on hyfät... Quote Link to comment
metake Posted June 3, 2007 Author Share Posted June 3, 2007 Mulle tuli Ruottista (custom speed parts) tosin Kuplapajan kautta, chevy jakoiset taka rummut -72 akseliseen. Eipä halvat mut on hyfät... Joo, CSP:ltä, Saksasta ;) oon itekin katellu, 55 eur / kpl ei kuulosta kovin pahalta kuitenkaan, joten sieltä varmaan on tilattava, jos ei sitten innostu väkästään levyjä taakse. Quote Link to comment
Fileas Posted June 3, 2007 Share Posted June 3, 2007 http://www.vwcustomspeed.com/ Quote Link to comment
metake Posted June 3, 2007 Author Share Posted June 3, 2007 Saksassa noi olis n. 20 euroo kpl halvempia, mutta ruotsista sais ite haettua, hmm... Quote Link to comment
Recommended Posts