vw54 Posted June 16, 2007 Posted June 16, 2007 kuplassa on kummallinen käyntihäiriö. pintakaasulla ajaessa ja täyskaasulla toimii hyvin , mutta tasaisesta ajosta kiihdyttäessä alkaa kone"röpeltämään" ennen kuin lähtee menemään. jos oiken pumppailee kaasua tässä vaiheessa edes taas, alkaa paukkumaan kaasareissa. Seokset vaikuttais menevän "röpellysvaiheessa" laihalle. täyskaasulla kuitenkaan ei käy laihalla ja tyhjäkäyntipiirin alueella normaalista melko laiha seos. Jakaja on uusi ja katsottu, että keskipakolimput liikkuu ja alipainekello toimii. Maksimiennakko on n. 30 (kokeiltu muillakin ennakoilla) , suuttimia on jumpattu edes taas , tulpat ja johdot vaihdettu. Vaikuttaisi että kun pitäisi saada kuormitusta, niin vehkeet hyytyy. kärjet otettu pois ja pistetty accufire kärjetön systeemi. Voisko olla ettei jaksa työntää kunnon kipinää kun sytytysenergian tarve on suuri. puristukset on n. kympissä. koneena 1800cc 76*87 , kairatut vakiokannet ja nurkkabrosolit. kone on siis uusi ja ei ole toiminut päivääkään kunnolla. Sisäkurkut on 30mm ja ajattelin että olisko liian suuret ja kone tukehtuu kun painaa kurkut auki. Mikäli vastaavaa ongelmaa joku on ratkonut olis kiva kuulla ratkaisuista Quote
-MITO- Posted June 16, 2007 Posted June 16, 2007 Testaa toisella jakajalla ja kärjettömällä. Omassa koneessa oli suuri ero. Quote
Kemin Karavaanari Posted June 17, 2007 Posted June 17, 2007 Itselläni uusista nurkkabrosoleista pienennettiin sitä "ruikkijaa" joka puskee bensaa kaasua painettaessa. Vakiona koko taisi olla 70, tinattiin umpeen ja porattiin muistaakseni 50:ksi. Pääsuuttimiksi laitoin 145, tyhjäkäynnit vakiot(muistaakseni 70:set) Samat oli oireet, mutta noilla muutoksilla alkoi pelittämään. Koneena 1.7 kireämmällä nokalla ja kairatuilla kansilla yms. Quote
UltraVW Posted June 17, 2007 Posted June 17, 2007 http://lowbugget.com/kadronpage.html Tuolta neuvoja ja vinkkejä Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.