Guest mäksä Posted June 18, 2007 Share Posted June 18, 2007 eli kyseessä dellorton 40 vaakat ja rauhallisesti kaasuttamalla pelittää hienosti muttaku vääntää urut auki nii rökeltää ensin ja sit vasta orkesteri herää..eli käsittääkseni saa liikaa? oon seos ruuveja avannu ringin mut ei.suuttimet oli muistaakseni 160 ja 85. Quote Link to comment
Fileas Posted June 18, 2007 Share Posted June 18, 2007 Säästä hermoja, ja käytä autoa ammattiauttajalla, saat ne kuorsaavatkin heposet hereille.. Lambda+mittarikin on hyvä sijoitus jos itse haluaa "räpeltää" noiden kanssa :) Quote Link to comment
Guest mäksä Posted June 19, 2007 Share Posted June 19, 2007 ikinä en oo autojani korjaamolle vieny enkä vie! :) sain jo hyviä vinkkejä,illalla testataan! Quote Link to comment
Guest Kimmo Antikainen Posted June 19, 2007 Share Posted June 19, 2007 Aika huumoripohjalta alkaa arvuuttelemaan sen enempää ilman että tietää moottorin kokoa, kansia+imusarjoja, nokkaa, nykyisiä sisäkurkkuja+suutinputkia, ja moottorin merkkiä ja mallia noiden suutinarvojen perusteella. Saat VARMASTI paremmin vastauksia kun kerrot tarkasti kysymykseen liittyvät oheistiedot jotka ovat oleellisesti liitoksissa suutinkoon ja säätöjen määrittämiseen. Kertomasi suutinkoot voisivat olla lähellä totuutta jossakin reippaasti yli kaksilitraisessa moottorissa, siltikin tyhjäkäyntisuuttimet kuulostavat rajuilta. Quote Link to comment
hanski. Posted June 19, 2007 Share Posted June 19, 2007 oon seos ruuveja avannu ringin mut ei.... eikös 3 kierrosta auki, ois se "perus-säätö.."??? 40 vaakat kulmissa ja kuplasta kyse...? että ei pystykaasarit???? Quote Link to comment
Guest PaKe Posted June 19, 2007 Share Posted June 19, 2007 Eikös se seos vaan rikastu kun ruuveja avaa? Samaa probleemaa mulla, seosruuvit oli 6,5 rinkiä auki ja nyt on 4, toimii jo paljon paremmin kun ennen vaikkakin vähä mustaa sauhua tulee viä. Ei kyllä tohdi enempää säätää kun ei noista tiedä, venat palaa ja männät sulaa tai ainakin isot pojat niin sanoo. Kaasarina mulla tosin on vain 1xdellorto drla 45. Ratsastan topicilla ja kysäsen, että mikä virka tossa kaasarissa on Bypass-ruuveilla? Edit: pystykaasari, liekkö eroa si säätötouhuis.. Quote Link to comment
hanski. Posted June 19, 2007 Share Posted June 19, 2007 jep, aika paljon on konekohtainen tuo säätäminen... seosmittari kertoo paljon , mitä tapahtuu/ ei tapahdu... niin jos vaakat kulmissa....lähinnä kiinnostais millanen imusarja/ millanen toteutus.... Quote Link to comment
DWL_Puavo Posted June 19, 2007 Share Posted June 19, 2007 Offtopicciin vastaus: bypassilla täsmätään saman kaasarin eri kurkkujen virtaus keskenään. Quote Link to comment
Guest Kimmo Antikainen Posted June 19, 2007 Share Posted June 19, 2007 Searchi on tarkoitettu käytettäväksi myös, varmasti löytyy paljon asiaa tuplien säätämisestä ja eri ruuvien merkityksistä oikeilla hakusanoilla. Quote Link to comment
Guest mäksä Posted June 19, 2007 Share Posted June 19, 2007 kympin kun lisäs ilmaa nii rupes pelittämään. kyseessä volvon vinokone...:) kysäsin täältä vaan ku yleensä saa hyviä neuvoja ja ripeesti. Quote Link to comment
hanski. Posted June 19, 2007 Share Posted June 19, 2007 heh heh....ihmettelin miks ois 40 tuplavaakat kuplan konessa..... Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.