P_Valtonen Posted June 19, 2007 Posted June 19, 2007 Käyttöautoon lähinnä sopivia kierrolukuja tarjolla Mätänetissä: PYÖRIJÄ VOLKSWAGEN TRANSP./CARAV. TAKAMOOTT. 1.6 71--79 (4500 rpm rajoittimella). . . . . . . . . . . . 10-4894 12.60 1.6 79--84 (4800 rpm rajoittimella). . . . . . . . . . . . 10-4891 11.60 1.7-2.0 71--79 (5400 rpm rajoittimella). . . . . . . . . . 10-4874 17.50 1.9/2.0 79-- (5400 rpm rajoittimella). . . . . . . . . . . 10-4896 11.60 Quote
Per Jernström Posted June 19, 2007 Posted June 19, 2007 Mulla on sellainen 5400RPM. Hyvin se pelaa, mutta ei ole tullut monta kertaa revitetty rajalle. Siinä vähän säikähtää jos vetää vahingossa kierrokset tappiin.. Saattaa siis olla hieman raju toi rajoitin jos kone ottaa herkästi kierroksia. Kun kone kiihtyy rajoittimen "yli" menee kaikki pytyt pimeäksi kerralla, ja tulee kaikki kerralla mukaan kun taas lähtee sytyttämään. Kun putki on täynnä palamatonta seosta saa röörit nouhottu kerralla sitten kun taas sytyttää.. Niitä löytyy ainakin 6900RPM asti Motonetista. Porscheissa on vielä korkeimmille kierroksille, mutta sopivuudesta en tiedä. Ulkonäön perusteella sopisi 009iin. Quote
Guest Keiteleen Kone Posted June 19, 2007 Posted June 19, 2007 Keiteleen Kone : 6500-7300 r/min. ( voi säätää näille alueille ) Hinta 7,50 eur. ( onko hinta kohdallaan ? ) Quote
P_Valtonen Posted June 20, 2007 Author Posted June 20, 2007 Hinta 7,50 eur. ( onko hinta kohdallaan ? ) Mulle kyllä, muista persaukisista en tiedä :) Quote
Guest Kimmo Antikainen Posted June 21, 2007 Posted June 21, 2007 Saattaa siis olla hieman raju toi rajoitin jos kone ottaa herkästi kierroksia. Kun kone kiihtyy rajoittimen "yli" menee kaikki pytyt pimeäksi kerralla, ja tulee kaikki kerralla mukaan kun taas lähtee sytyttämään. Eipä ole käynyt ongelmaksi omissa koneissa, normaalisti päpättää vaan rajotinta vasten. Kun putki on täynnä palamatonta seosta saa röörit nouhottu kerralla sitten kun taas sytyttää.. Ja suomeksi? Quote
-tipi- Posted June 21, 2007 Posted June 21, 2007 Ja suomeksi? Tommonen esihistoriallinen kaasarikone kun hengittää ilman sytkää niin pakari on täynnä polttoaineseosta, ja sitten kun saa uudestaan tulta niin monesti pakarissa paukkuu. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.