Guest Hande Posted June 20, 2007 Share Posted June 20, 2007 Pääsi sitten käymään niin päin v*ttua, että toi bensapumpun pakeliitti hajos nokasta ja ilmeisesti yks palanen tipahti koneen syövereihin. Taisi tulla lohkon aukaisu? Quote Link to comment
-tipi- Posted June 20, 2007 Share Posted June 20, 2007 Jos ei tuu öljyjen mukana pois tai et saa muuten pestyä/ongittua sitä sieltä pois, niin purkamaan taitaa joutua. Quote Link to comment
Guest Hande Posted June 20, 2007 Share Posted June 20, 2007 Täytynee illalla laskea öljyt ja aukaista öljypohja ja toivoa et se löytyy sieltä. Otin riskin ja pyörittelin varovasti konetta ja ei ainakaan kuulunut mitään ylimääräisiä ääniä eikä jumitusta ollut havaittavissa Quote Link to comment
-tipi- Posted June 20, 2007 Share Posted June 20, 2007 Jos alat öljypumppua irrottamaan, pitää lohkon pultit siitä ympäriltä löysyttää, muuten helposti pumpun reuna lohkeaa, jos kampeaa sen ja lohkon välistä. Quote Link to comment
Olli Ristimäki Posted June 20, 2007 Share Posted June 20, 2007 Jos alat öljypumppua irrottamaan, pitää lohkon pultit siitä ympäriltä löysyttää, muuten helposti pumpun reuna lohkeaa, jos kampeaa sen ja lohkon välistä. Kannattaa kysäistä jos jollain olis helposti lainata sulle ö-pumpun ulosvetäjä, sillä käy turvallisesti. Ei tosin toimi suodatinpumpun kanssa. Quote Link to comment
Guest Hande Posted June 20, 2007 Share Posted June 20, 2007 Öljypohjasta ei ainakaan löytyny mitään. Enkä taida jaksaa alkaa tuota öljypumppuakaan irrotteleen, tuskimpa se sieltäkään löytyy. Siellä kai se palainen lepäilee jossain. Konetta pyörittäessä ei ainakaan mitään epäilyttävää kuulu. Öljyt takasin ja menoksi, sano mulle ainaski duunikaveri yli 30v kupla ja jokkis kokemuksella Quote Link to comment
-AP- Posted June 21, 2007 Share Posted June 21, 2007 ja jokkis kokemuksella Kyllä se pari kilometrin kierrosta vielä pelaa ... Quote Link to comment
Guest zemial Posted June 22, 2007 Share Posted June 22, 2007 eikös kuplan koneesta saa kaiken paskan kivasti ulos ku avaa sen lätkän pohjasta irti nii siellähä ne o sihdissä kiinni isommat paskat aina... jos se ei oo siellä nyt niin uudet öljyt sisään ja ajoa.. kyllä se siellä seuraavan öljynvaihdon aikaan on. Quote Link to comment
P_Valtonen Posted June 24, 2007 Share Posted June 24, 2007 Nokkarattaiden öljytilassa oleva öljynpaluu reikä on n 3mm halkasijaltaan. Joten nokan rattaiden sekaan suuremman palan tiputit, niin öljypropulle asti se ei tule ikinä. Se että riittääkö pakeliitilla kovuutta rikkoa mankku ratas...... en ala veikkaamaan. Mr Murphyltä taas jos kysyt, niin taitaa olla positiivinen vastaus. Jos haluat tuon palasen pihalle, niin ota kone irti korista ja kallistele sitä ylösalasin kasaus pukissa tms. Tällä tavalla voit sen saada ongittua pakeliitin kolostaan pihalle. Toinen vaihtoehto on ö-pumpun reijästä, mutten omaa siitä kokemusta. (Rikkoutumisien aikana kone olu mulla aina kasauksessa penkissä) Quote Link to comment
Guest Hande Posted June 24, 2007 Share Posted June 24, 2007 Lähes 400 km juhannuksen aikana ajoa takana, mitään ongelmaa ei ole toistaiseksi ollut. Saattahan se olla et se palanen ei edes tipahtanut sinne ja pari kupla-asiantuntijaa ainaski rauhoitteli et pakeliitti hajoaa hajottamatta mitään, mut who knows........Kirppu toimi hyvin, omistajasta ja kyytiläisistä ei niinkään ollut varmuutta. Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted June 24, 2007 Share Posted June 24, 2007 Ei se niitä rattaita säre, mutta tekeekö lommot laakereihin kun menee välistä? Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.