Racing Posted July 20, 2007 Posted July 20, 2007 Miten vaikea homma tehdä ITSE,täytyykö jotain välyksiä yms. säädellä ja miten? ja missä pitää olla tarkkana?,jos asentaa T1 Swing laatikkoon tuollaisen superdiffin ja vahvistetut sivuposket,niin pääsis alkuun... Sen tiedän että perä pitää kasata oikein päin laatikkoon toki ;-) muuten ei hirveesti kokemusta laatikon remontoinnista. Quote
Guest Ranne Posted July 20, 2007 Posted July 20, 2007 Mä laitoin omaani ja pähkäilin kans tota välysjuttua... Tarpeeks kun mittailin niin sain vanhasta ja tosta diffistä samat mitat joten heitin vanhat säätölevyt takasin ja perä kiinni noitten poskien kanssa ja toistaiseksi ainakin on kestänyt... :D Tosin kilsoja ei varmaan ole viel edes kymmentä... Muistaakseni jonkin piti liikkua nahkeasti kun välys on oikea ja ainakin oma oli sellanen nahkea. nimim. tein itse ja säästin Quote
Racing Posted July 20, 2007 Author Posted July 20, 2007 Niin vetarin pitää liikkua ylös alas nahkeasti kun se on paperitiivisteillä oikeaksi säädetty,muut välykset ja ohjeet onkin hakusessa... Quote
DOODAH Posted July 20, 2007 Posted July 20, 2007 mulla kans mitat osu vanhan kanssa hyvin, mutta tietenkin tarkastin vielä värillä, että on ok. Näyttikö kauhajoella siltä että toimii ;^) Quote
Racing Posted July 20, 2007 Author Posted July 20, 2007 Kyllähän ne joillakin näyttää toimivan;-) Jospa itselläkin olis laatikko kunnolla kiinni ensi kerralla. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.