Roope Posted September 9, 2007 Share Posted September 9, 2007 Eli mitäkäs pitäää yleensä kaasuttimista muuttaa että sen saa toimimaan turbokäytössä. siis mihin lisää tiivistettä? kyseinen kaasari on tälläisen kopio http://www.mirafiori.com/faq/content/we ... /ADL38.JPG ja kotelo ei oikein kiinnostaisi koska tila on aika niukassa muutenkin :/ Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted September 9, 2007 Share Posted September 9, 2007 kaikkiin ei paineistusosia saa. jotkun pellepelottomat koteloi koko kaasarin. joten, kuoren ulkopuolella on sama paine ku sisäpuolella, tällöin ei häviöitä noista akselirei-istä tuu yms. Hankalaa vaan saada kaasuvaijeri ja bensaputki tiiviiks. Quote Link to comment
Roope Posted September 9, 2007 Author Share Posted September 9, 2007 mitäköhän osia yleensä siihen paineistus sarjaan kuuluu ? Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted September 9, 2007 Share Posted September 9, 2007 läppäakselit ainakin on huulitiivisteelliset noissa delluissa ja webereissä. Quote Link to comment
mikan Posted September 10, 2007 Share Posted September 10, 2007 Lisäksi kumikärkinen neulaventtiili ja massakoho. t. Mika Quote Link to comment
Mika Heikola Posted September 10, 2007 Share Posted September 10, 2007 Melkein minkä vaan voi paineistaa jos riittävästi haluaa. Kuitenkin esim webrun muovikohoa joka sopisi tuon messinkikohon tilalle, on vaikea löytää. Mahdottoman paljon helpommalla pääsisi, jos etsisi sopivamman lähtökohdan. Weberin DAT kaasaria on vaparina jossain Lanciassa, ehkä Fiateissakin. Siihen kun laittaisi turbo datin huoltosarjan niin homma olisi kerralla valmis. Kannattaisi poimia kaasari joka ei ole pahan väljä akselistaan niin voisi mennä akseli ihan sellaisenaan ainakin pienillä paineilla. Muuten akselin tiivistys edessä. Quote Link to comment
Guest Posted September 10, 2007 Share Posted September 10, 2007 Mikäs toi koho-ongelma on? Painuuko tollanen ontto kasaan vai? Quote Link to comment
Mika Heikola Posted September 10, 2007 Share Posted September 10, 2007 Messinkikoho näyttää menevän lyttyyn aika pienillä paineilla. Aika säännöllisesti saa myydä kohoja rusinaksi muuttuneen tilalle. Noihin vakiokaasareihin ei vaan ole kohoja ostettavissa yhtä helposti kuin virimalleihin. Voi tietty olla eroja messinkikohosta toiseen riippuen kohon mallista. Mika / Free Technics Quote Link to comment
Guest Posted September 10, 2007 Share Posted September 10, 2007 Messinkikoho näyttää menevän lyttyyn aika pienillä paineilla. Aika säännöllisesti saa myydä kohoja rusinaksi muuttuneen tilalle. Noihin vakiokaasareihin ei vaan ole kohoja ostettavissa yhtä helposti kuin virimalleihin. Voi tietty olla eroja messinkikohosta toiseen riippuen kohon mallista. Mika / Free Technics Eikos messinkisen vois avata ja tayttaa jollain kiintealla aineella, korkki tms.. sitte juottais takas umpeen? Jan Quote Link to comment
Mika Heikola Posted September 10, 2007 Share Posted September 10, 2007 Melkein minkä vaan voi paineistaa jos riittävästi haluaa. Kaikkea voi kokeilla. Mutta tosiaan helpompiakin vaihtoehtoja on. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.