Guest Joonas.K Posted September 21, 2004 Share Posted September 21, 2004 Juu eli olen uusi näissä piireissä. ELi mulla on vm 65 kupla joka on muuten vakio mut 1300 kone. Eli pitäs saada vähän pirteyttä. Mistä kannattas lähteä ku pitäs päästä mahd halvalla? Mites kannattaisko ostaa 1600 kone jossa nokat, tuplakaasari, peltisarja ja jotain muuta niin koneeks jos sais alle 500€? Ja vissiin jotain laakereita on pistetty uusia. Ja kestäiskö tollanen miten? Anteeksi epäselvyys mutta uusi kun olen näissä asioissa :D. Quote Link to comment
Guest fastghia Posted September 21, 2004 Share Posted September 21, 2004 Jos mainitsemasi 1600 kone on asiallisessa kunnossa niin se aivan kuulostaa järkevältä paketilta ja pitäisi olla ihan "pirteä". Ja -65 vakiolootalla, joka on tehty 1200-koneelle, lähtee auto liikennevaloista tollasella ihan "pirteästi" myös :) Ei se tosin mikään raketti ole, mutta varmaan ok käyttökoneena, jolla ei jää jalkoihin. Hintakin kuulostaa asialliselta. Laadustahan ei tietty voi sanoa mitään näkemättä, mutta kuulostaa hyvältä. Vastaavanlainen (mutta täysin arpakone) oli mulla käytössä äskettäin joku 6-7000 kilometriä ja jaksoi liikuttaa kuplaa raskaampaa Karmanniakin ihan mukavasti. Kyllä tuollainen kone oikein koottuna kestää siinä kuin vakiokin, jos nokka-akselissa ei ole menty liian jyrkkään, mikä taas kuormittaa venttiilikoneistoa. Quote Link to comment
Guest Joonas.K Posted September 22, 2004 Share Posted September 22, 2004 Mites noi lakikoukerot? Ku mullahan on jo uudempi lohko siinä ja se on 1300 vähintään. Ja paljon tollasesta vois odottaa heppoja? Quote Link to comment
Guest fastghia Posted September 22, 2004 Share Posted September 22, 2004 Näistä aiheista (muutoskatsastus 1600:een ja moottorin virittäminen) on keskusteltu paljon ja akuan ainakin Yhistyksen palstalla ja täälläkin... Teepä kummallakin muutama haku ja katso mitä asioita jää sen jälkeen epäselväksi. Quote Link to comment
Guest Joonas.K Posted September 22, 2004 Share Posted September 22, 2004 Mutta mites kun ei ole tunnuksia tonne sivuille. Ja tarvis tietää et mitä pitäs tehdä et sais tolla kyseisellä koneella katsastettua jos sais ton koneen ostettua. Eli miten on? Quote Link to comment
Marko Posted September 22, 2004 Share Posted September 22, 2004 Pulttaat koneen kiinni ajat katsastukseen ja pidät suun kiinni ei tarvi tehä mitään Quote Link to comment
Guest fastghia Posted September 22, 2004 Share Posted September 22, 2004 Joo toi on suoraviivainen tapa oikoia lakikoukerot :D Yksinkertainen on kaunista ja Keep It Simple Stupid :D :D Quote Link to comment
Guest Joonas.K Posted September 23, 2004 Share Posted September 23, 2004 Joo mutta kai tuo nyt huomaa sen tuplakaasarin takuulla, ja tehot. Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted September 23, 2004 Share Posted September 23, 2004 eipä katsarit oo puuttunnu kaasareihin mitenkään. on sitten neljä tai seitsemän! Quote Link to comment
-MITO- Posted September 23, 2004 Share Posted September 23, 2004 No voi "1300" konettakin virittää. Eipä noista ole rutkutettu kun vaunu on muuten kunnossa. Voihan tarvittaessa kaasuvaijjeria jättää vähän löysemmälle ja sytytystä myöhäselle jne.. Quote Link to comment
Guest Joonas.K Posted September 23, 2004 Share Posted September 23, 2004 Niin no sitä kans kelasin, mut kuitenkin sit toi et voiko ne kattoo ton kuutiotilavuuden mitenkään, tai siis pakottaa mittaamaan? Ku se kävi mielessä kans? Ja mites ku kone kuitenkin vaihtus lohkolta, et koneen numero vaihtus, et kiinnittäiskö huomiota? Quote Link to comment
-MITO- Posted September 23, 2004 Share Posted September 23, 2004 Eipä viimekuussa katsastuksessa avattu edes etu tai takaluukkua. Quote Link to comment
Guest Joonas.K Posted September 23, 2004 Share Posted September 23, 2004 Niin no sopii toivoa onnea jos tollasen hommaa. Quote Link to comment
-MITO- Posted September 23, 2004 Share Posted September 23, 2004 AB lohkoon vaikka rakennat niin pysyy "1300" kuutioisena. Itellä on pari 1835cc konetta moisissa lohkoissa. Quote Link to comment
Guest Joonas.K Posted September 23, 2004 Share Posted September 23, 2004 No siis en tiedä mikä lohko siinä mahdollisessa koneessa on. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.