Jump to content

1300 viritys


Guest Joonas.K

Recommended Posts

Guest Joonas.K

Juu eli olen uusi näissä piireissä. ELi mulla on vm 65 kupla joka on muuten vakio mut 1300 kone. Eli pitäs saada vähän pirteyttä. Mistä kannattas lähteä ku pitäs päästä mahd halvalla? Mites kannattaisko ostaa 1600 kone jossa nokat, tuplakaasari, peltisarja ja jotain muuta niin koneeks jos sais alle 500€? Ja vissiin jotain laakereita on pistetty uusia. Ja kestäiskö tollanen miten? Anteeksi epäselvyys mutta uusi kun olen näissä asioissa :D.

Link to comment
Guest fastghia

Jos mainitsemasi 1600 kone on asiallisessa kunnossa niin se aivan kuulostaa järkevältä paketilta ja pitäisi olla ihan "pirteä". Ja -65 vakiolootalla, joka on tehty 1200-koneelle, lähtee auto liikennevaloista tollasella ihan "pirteästi" myös :) Ei se tosin mikään raketti ole, mutta varmaan ok käyttökoneena, jolla ei jää jalkoihin. Hintakin kuulostaa asialliselta. Laadustahan ei tietty voi sanoa mitään näkemättä, mutta kuulostaa hyvältä. Vastaavanlainen (mutta täysin arpakone) oli mulla käytössä äskettäin joku 6-7000 kilometriä ja jaksoi liikuttaa kuplaa raskaampaa Karmanniakin ihan mukavasti. Kyllä tuollainen kone oikein koottuna kestää siinä kuin vakiokin, jos nokka-akselissa ei ole menty liian jyrkkään, mikä taas kuormittaa venttiilikoneistoa.

Link to comment
Guest Joonas.K

Niin no sitä kans kelasin, mut kuitenkin sit toi et voiko ne kattoo ton kuutiotilavuuden mitenkään, tai siis pakottaa mittaamaan? Ku se kävi mielessä kans? Ja mites ku kone kuitenkin vaihtus lohkolta, et koneen numero vaihtus, et kiinnittäiskö huomiota?

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...