Jump to content

Sonderin puskurit & koristelistat


Guest Toheltaja

Recommended Posts

Guest Toheltaja

Juniksen puskureiden muodot. Tuliko nuolipää ensin ja vinopää sitte? eli vinopää ois 66-67 ja nuolipää sitä edeltävä ->66. Onneks on molempia puskureita. Nyt edessä vino, ja takana nuoli... Sais laitettua maalaukseen sitte oikeet puskimet.

 

Pitäs takapuskurilistat tilata creativelta, osais ottaa oikeen malliset samalla.

Link to comment
  • 3 weeks later...
Guest Toheltaja

no mikko kertoo mitä takapuskurilistapari kumeineen kustantaa? voin noutaa käteisellä heti huomenna, mikäli hinta ei ole jotain, mille turengin aasi hörähtää :D

 

Mulla kun ostoilmoja ollu monen vuoden ajan moisista, yksiä solmussa olevia ilman kumeja tarjottiin, sopivaan haepoishintaan 180,- pari...

 

vaihdossa vaikka kasa etupuskurilistoja, myös nosseja seassa.

Link to comment
  • 3 weeks later...
Guest Toheltaja

Mulla kiirein takapuskurilista tarve ohi, löysin veden takaa käytetyn euro listaparin. Kahdesta muusta sonderista puuttuu vielä, mutta hitsataan mallin mukaan sitten etulistoista jos jotain mittaeroa on.

 

Creativelta eivät vastaa posteihin vaikka kolmesta eri osoitteesta olen aiheen tiimoilta ottanut yhteyttä. Varmaan lyövät ovetkin kiinni jos lähden käymään.

 

Jos jollain on tarve US mallin NOS etulistalle, voin vaihtaa sen pitkään ok kuntoiseen.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...