Guest Toheltaja Posted January 9, 2008 Share Posted January 9, 2008 Isoimmat oon vetänny jo hiilivedyllä, ja huuhdellu vedellä. karkeet harjattu rosteriharjalla, ja purettu osiin. Lähteekö ultraäänipesussa miten puhtaaks, hapettumia ei ilmeisesti poista. Pitänee huitasta sitruunahappolinimentin läpi ensin. Miten muut o putsannu. Kyseessä kasa weberin tuplia, ja kun kerran pannaan uudet tiivistesetit ja muut ni ois kiva saada puhtaaksikin. Pikkunikaleet lähtee sähkösinkkiin. Quote Link to comment
Guest Rytinä Posted January 9, 2008 Share Posted January 9, 2008 Moottoripyörän kaasuttimia töissä tulee ultraäänellä pestyä ja kyl se on ainut vehje millä saa ne kaasuttimet oikeesti puhtaaksi Quote Link to comment
Guest Damien Posted January 9, 2008 Share Posted January 9, 2008 Moottoripyörän kaasuttimia töissä tulee ultraäänellä pestyä ja kyl se on ainut vehje millä saa ne kaasuttimet oikeesti puhtaaksi Onnistuiskos tuollainen homma solexille pientä korvausta vastaan? Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted January 9, 2008 Share Posted January 9, 2008 onks mitään kuvia ennen/jälkeen. Kiinnostais saada "referenssiä" noiden välill, että tietää mihin pystytään pesukoneella... Quote Link to comment
mikan Posted January 9, 2008 Share Posted January 9, 2008 Jostain olen lukenut, että sitruunahappo ei olis oikein suositeltavaa kaasarien putsaukseen. Alumiini saattaa tykätä kyttyrää. t. Mika Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted January 9, 2008 Share Posted January 9, 2008 sillähän niistä sen hapettuman juuri saa veks. Sopivan miedolla (Juha) liuoksella vaan. Kyllähän tarpeeks tuhdilla soosilla häviää kivasti tuo matsku. nim. yhdet pilalle menneet kolkin kukkopillit hävittäneenä happoaltaaseen. Ei jääny ku epämääräiset koiranoksennuksen näköiset kasat ja teräspultit :D Quote Link to comment
Guest Posted January 9, 2008 Share Posted January 9, 2008 Jostain olen lukenut, että sitruunahappo ei olis oikein suositeltavaa kaasarien putsaukseen. Alumiini saattaa tykätä kyttyrää. t. Mika Olen antanut kertoa itselleni etta useimmat kaasarit olisivat sinkkivalua, ei alumiinia. Reagointi erilaisten happojen kanssa voi olla arvaamatonta, kandee kokeilal jonjkun paskan yksilon kanssa eka Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted January 9, 2008 Share Posted January 9, 2008 Noin ensalkuun autto kuuma vesi, pirkka konetiskiaine ja muutama loraus fairyä, osat lillu siinä 20min ja pienen teräsharjan kanssa putsailin, messinkiosista tuli ku uudet, ja selkeesti lähti syömään jo kaasariakin, muutamissa hapettumapaikoissa oli vaaleaa kuohaa, joka lähti harjaamalla kivasti, alta pilkottaa suht puhdas metalli. On ny huuhdeltava hyvin ja varmaan vetästävä vielä fairyllä ja rasvanpoistoaineella, ettei jää mitään hapettavaa noihin. pirkan ph ku o 10,5 Quote Link to comment
Guest Rytinä Posted January 9, 2008 Share Posted January 9, 2008 Moottoripyörän kaasuttimia töissä tulee ultraäänellä pestyä ja kyl se on ainut vehje millä saa ne kaasuttimet oikeesti puhtaaksi Onnistuiskos tuollainen homma solexille pientä korvausta vastaan? Onnistuuhann se varmaan mut vähän turhan kaukana on, sun kannattaa käydä paikallisen sukellusväline kauppiaan luona josko se putsais sun kaasarin? Ne käyttää ultraääntä sukellus systeemien puhdistukseen Quote Link to comment
Guest Rytinä Posted January 9, 2008 Share Posted January 9, 2008 Se kannattaa muistaa jos jossain käyttää kaasareita ultraääni pesussa et se aine mitä ne käyttää on alumiinille tarkoitettua evästä eikä teräkselle. Ne teräkselle tarkoitetut on turhan ärhäkkää alumiini kaasuttimille. Quote Link to comment
hyeena Posted November 1, 2011 Share Posted November 1, 2011 Jatkan vanhaan aiheeseen http://www.ebay.de/itm/Dental-Handpiece-5-Litre-Digital-Ultrasonic-Cleaner-/200432259382?pt=LH_DefaultDomain_77&hash=item2eaab19136#ht_6966wt_1164 Onko näistä mitään kokemusta? Tai vastaavista? Quote Link to comment
WESTY Posted November 1, 2011 Share Posted November 1, 2011 Me ollaan käyttetty Pinelineä todella laimeana seoksena + kuuma, kaksi tuntia ultrapesurissa ja mopon kaasuttimet,Feston venttiilit ja muut vastaavat. Itse ulkonäkö ei mielestäni muutu paljon mutta, trialmopoissa (50-300cc) käyntiongelmat ovat aina loppuneet pesuun. Ja Festonventtiilit toimii taas kun uudet(siis muutakin niille tehdään). T.PETE. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.