Jump to content

Missä tehtäs jarruputkia tahi kässärivaijereita?


Guest eemeli

Recommended Posts

Hep!

 

Tuli eteen semmonen että tarttis jarruputket eri parin päillä kun näyttäs siltä että noi takalevyt alkas kohta oleen paikoillaan. Kumma ettei kaikki voi käyttää samaa kierrettä...

 

PK-seudulla paikkaa mikä tekee ja josta on hyviä kokemuksia?

 

Entä sitten kässärivaijerin tekomestaa...?

 

Näyttäs tarttevan alkuperästä pidemmät ja siistimpi tulis jos oisi toisenlainen pää...

 

Muutenhan noi olis pian takajarrut puuhattu. Ei toistaiseksi ole tullut kalliiksi, aikaa on mennyt senkin edestä, eli harrastustunnin hinta on ihan kohillaan ja yllättävän riemukasta ollut puuhailla... =)

 

OK, istun alas ja ootan että kohtaus menee ohi ja kaikki alkaa taas tökkiä kuten normaalisti...

 

-eemeli-

Link to comment
Guest Toheltaja

VM-vaijerista saa mitä vaan vaijereihin liittyvää. Oon teetättänny aina parhaista matskuista, eikä kertaakaan o tarvinnu katua :D eikä o pahan hintainenkaan, jos vertaa siihen ettei kaupasta valmista saa...

Link to comment

Hep!

 

Moni tarvikeliike kuulemma tekee, ja moni ei tee...

Jos jollakulla on varmaa tietoa notta kuka tekee ja missä niin kiinnostaa.

 

Tarve on 2 putkea, niitä varten ei kannata hankkia vehkeitä itelle ja opetella hommaa, turata muutamaa pilalle kuten äkkiä uuden asian kanssa käy ym.

 

Lisäksi voipi olla että tää on viimenen tallitalvi, eli jatkossa ei ehkä ole paikkaa missä etes säilyttää kuplaa saati ruuvata mitään katon alla joten työkaluhankinnat ei juurikaan innosta.

 

-eemeli-

Link to comment
Hep!

 

Moni tarvikeliike kuulemma tekee, ja moni ei tee...

Jos jollakulla on varmaa tietoa notta kuka tekee ja missä niin kiinnostaa.

-eemeli-

 

Nummelan Varaosa Oy

Tehtaantie 5 03100 NUMMELA.

Puhelin, 09-225 2200. Faksi, 09-222 7157

Taalla olen itsekin tehnyt noita erikoisempia jarruputkia, mutta ihan kuka tahansa asiakas ei kylla sinne paase laitteita kayttamaan :D

 

 

Autohuolto Marko Taponen,

Myllylampi, 03100, NUMMELA, 040-5131946

Taallakin itse tehnyt, erikoisemmat liittimet taytyy hakea esim. tuosta Nummelan varaosasta joka on lahella, hyllyssa ei valttamatta ole Taposella.

 

Vantaan Motonet, varaosatiskilta kysymaan... kaikki jampat eivat osaa tai tahdo, mutta on siella joku ennen ollut joka on pyynnosta tehnyt erikoisempia minulle odottaessa.

 

 

Ota selvaa myos minkalainen kartio putken paahan pitaa tehda.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...