Guest Toheltaja Posted February 13, 2008 Posted February 13, 2008 Löytyi kiva kuosi, josta tarttis sonderin rätti tehdä. Kestääkö sellaisenaan vedet, vai onko muovitettava / laminoitava? Onko käytännön kokemusta? Kankaan painaja suositteli Tamperelaista yritystä, joka kyllästää muovilla noita kankaita. Ei pahan hintaistakaan... Quote
Marko Posted February 13, 2008 Posted February 13, 2008 ainakaan venemarkiiseja ei tarvi kyllästää kuin n.3v käytön jälkeen. Veneliikkeestä saa Hempelin pressu kyllästettä jolla homman voi tehdä ite. Taitaa olla motonetissa tota Hempelin kamaa myös. Quote
Guest Toheltaja Posted February 13, 2008 Posted February 13, 2008 Tampereen puljun sähköposti ja puhelinnumero on ainakin död, joten pittää keksiä jotain muuta vaihtoehtoa. Tai otan kuosia parit irtopätkät varuiks jos vaihtaa sitte pilaantuessa :D Quote
Lasse Posted February 13, 2008 Posted February 13, 2008 Kyl melkein kaikilla venefirmoilla on joku kuomuntekijä tiedossa. Ja aika monet verhoilijat tekee noita hommia kans. Quote
Guest Posted February 13, 2008 Posted February 13, 2008 MP-Venekuomu teki/tekee kuplaan rattikattoja, varmaan tietavat autokayttoon soveltuvista materiaaleista ja kyllastamisista tarpeeksi Quote
Lasse Posted February 13, 2008 Posted February 13, 2008 Niin tätäkö herra etsii: http://www.nebsails.fi/nebsails/nebsails.nsf/ Quote
Jorrma Posted February 13, 2008 Posted February 13, 2008 Tattarisuolla on joku pressu, markiisi,ym. firma, just nyt en muista nimeä ja ei jaksa hakea. Quote
WESTY Posted February 13, 2008 Posted February 13, 2008 Semmoinen on myös kuin Fin(n)kaihdin sahaajankatu,herttoniemi, Mulle tekivät ton etumarkiisikankaan. T.PETE. Quote
Guest Toheltaja Posted February 13, 2008 Posted February 13, 2008 mulla on kangas jo, tarttee vaan se kyllästää... Quote
Jorrma Posted February 14, 2008 Posted February 14, 2008 Telttoja oon kyllästänyt Partioaitasta ostamallani liemellä. Ihan pensselillä siveltänyt ja hyvä tullut. Sit on spräynä kans vastaavia kamoja. Quote
Recommended Posts