Simo Posted February 18, 2008 Posted February 18, 2008 Jos joltain löytys kuvia juniksen etuhelmasta joka suunnilta niin oisin kovasti kiitollinen... Helpottais hitsausprojektia... Quote
Guest Toheltaja Posted February 18, 2008 Posted February 18, 2008 katon illalla jos kerkeen kaivaa. on kuvaa uudesta, vanhasta, hyvästä ja huonosta sieltä ja täältä Quote
mikan Posted February 18, 2008 Posted February 18, 2008 Eiks netistä löydy vaikka kuinka paljon projektisivuja kuvien kera? Tuolla jotain kuvia t. Mika Quote
Tanhis Posted February 18, 2008 Posted February 18, 2008 http://www.metwiz.com/archiveleftmenu.htm Tuolta naputtelemaan löytyy miltei mistä tahansa junikseen liittyvästä työvaiheesta kuvia. Quote
jocke biese Posted February 18, 2008 Posted February 18, 2008 Eiks netistä löydy vaikka kuinka paljon projektisivuja kuvien kera? Tuolla jotain kuvia t. Mika Ei jumalauta, toi "Buddys 23" on kyl niin ..tun huonosti entisöity et en kyl ajais metriäkään. :) :) :) Mä en ees oikeesti tajuu miten tollanen tehään, kaveri vetää epäkeskokoneella rengaskoteloa myöten ton vehkeen. Joskus ku mä jään eläkkeelle ni kyl mä viel... Oiskohan sopivan hintanen :) Noi on varmaan niitä 70000$ vehkeitä mitä Sambassa välillä pyörähtää. -J- Quote
Guest Mika Raussi Posted February 18, 2008 Posted February 18, 2008 Pakkohan se on jollain käydä läpi jos meinaa saada jotain maalia siihen tarttumaan. Hintaa tulee kyllä kun tunteja kertyy a´50$ kappaleelta. Ei toi köyhien miesten hommaa oo lainkaan. Quote
Recommended Posts