Guest Posted May 14, 2008 Share Posted May 14, 2008 Moi! Rakentelen juuri -73 kuplaa ja moottorin osat alkavat olla kasassa, mutta putkistossa olen vielä kahden vaiheilla...vakio vai käärmeenpesä? ...Mitä etuja on käärmeenpesällä on vakioon verrattuna? tuleeko lisää tehoja, paremmat "saundit", jne... Viisaammat kertokaa ;-) - Janne Quote Link to comment
spege Posted May 14, 2008 Share Posted May 14, 2008 No jos teet vakiokonetta niin hyöty peltisarjasta on pelkästään korvissa tonne yli neljän tuhannen kierroksen tasolle. Ja sen yli ei normaaliajossa mennä juuri koskaan. Viritykset ja performance driving erikseen. pP Quote Link to comment
Guest Posted May 14, 2008 Share Posted May 14, 2008 vakiokoneeseen kun laittaa kaarmeenpesan, niin seokset vetaa laihalle, ei hyva. Kaasari olis saadettava uudelleen, suuttimet haettava kohdalleen jne.. Vakiokoneeseen paras putkisto on vakioputkisto. Virikonetta tehdessa taas vakioputki on syyta vaihtaa kaarmeenpesaan jo miedossakin virityksessa. Jan Quote Link to comment
Guest Posted May 14, 2008 Share Posted May 14, 2008 Ok! Siis vakiopönttö vakio koneeseen;-) ...Kiitän asiantuntemuksesta!!! Quote Link to comment
mikan Posted May 15, 2008 Share Posted May 15, 2008 Ja jos saundeja vakiokoneeseen haluaa, niin perinteinen jetpipe rulez! :-) t. Mika Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.