Jump to content

Kuplaan lyhyemmät etuiskarit ?


Guest Jari

Recommended Posts

Guest Jari

Jahas vaihteeks tuli pikku propsi eli tuli napattua entinen etuiskari vm -68 kuplasta irti hieman väkivalloin kun oli uudet hyllyssä mut eihän noissa riitä liikevara kun on jonkun verran madallettu toi mun auto. Eli oisko jollain tietoa suoraan lyhyemmästä iskarista joka kävis tohon mun kuplaan? hotcarsin sivulta näyttäs löytyvän mut en millään viittis tilata jos löytys tietoa esim tarvikeliikkeen tavaroista sais nopsempaan kasaan taas

Link to comment

eipä olleet ainakaan noi kadetin iskarit alakiinnitykseltään samat eli joutuu muuttamaan / poraamaan isommaks kiinnitys holkkia kuplassa 12 milliä ja opelissa 10 milliä joskin joko vaihtamalla vanhasta iskarista sen helan tai poraamalla isommaks reikää onnistuu ja on jopa liiankin topakat. pituudeltaa ja muuten ovat just hyvät.. eli kiitosta tiedoista..

Link to comment
eipä olleet ainakaan noi kadetin iskarit alakiinnitykseltään samat eli joutuu muuttamaan / poraamaan isommaks kiinnitys holkkia kuplassa 12 milliä ja opelissa 10 milliä joskin joko vaihtamalla vanhasta iskarista sen helan tai poraamalla isommaks reikää onnistuu

 

Nojoo, pikkujuttu. Joskus olen ostanut varaosakaupasta ihan Kuplaan tarkoitettuja iskareita ja niihinkin oon joutunut tuo holkin vaihtamaan / poraamaan.

Link to comment

keiteleen koneesta saa madallettuun/vakioon sopivat iskarit.oli hyllyssä ja edulliset aikanaan kun ostin.itseasiassa ostin sellaset jotka sopivat molempiin koska liikerata oli näissä pidempi!

Link to comment
keiteleen koneesta saa madallettuun/vakioon sopivat iskarit

 

No tuota itse kun Keiteleen Koneesta n. 1,5kk sitten mm. iskareita tilasin niin silloin ei ollut saatavana lyhyempiä iskunvaimentimia ja ymmärsin Juhan puheista ettei ole ylipäänsä moisia pitänyt varastossa

 

Normaalipituiset tietysti käyvät myös vähän madallettuunkin keulaan mutta topikin aloittaja ei tätä tainnut kysyä...

Link to comment
Guest Mika Raussi

Ai joo. No nää on ollu molemmat tosiaan pallonivelelliseen keulaan.

 

Tuntuu noi toimivan molemmissa päissä ihan hyvin. Tosin ihan menestyksellisesti mie viime kesänä ajelin vaikka oikeella puolella ei ollu iskareita lainkaan.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...