Guest eemeli Posted June 12, 2008 Share Posted June 12, 2008 Hep! Onko ohjausvaimentimen kiinnityskohdasta jotakin virallista sääntöä? Näyttäs pahasti siltä että saatta tulla kiinni muualle ku etuakseliin... -eemeli- Quote Link to comment
Tuomo Lehmikangas Posted June 12, 2008 Share Posted June 12, 2008 Tuskin on sääntöä. Ja vanhemmissa Kuplissahan sitä ei edes ole. Quote Link to comment
Guest eemeli Posted June 12, 2008 Share Posted June 12, 2008 Juups... Mutta jos semmoinen on alunperin ollut, ei sitä saa ottaa poiskaan... Näyttäs siltä että vaihtoehdot joko tankin moukarointi taikka uuden kiinnityspisteen etsintä... Itse vaihdoin 3 vuotta sitten täysin loppuun palvelleen vaimentimen uuteen ja ajettavuus parani merkittävästi; ratin tutina väheni, tosin myös ohjaus muuttui hiukan jäykemmäksi. Kyllä vaimennin tähänkin keksintöön tuloo, tavalla tai toisella. -eemeli- Quote Link to comment
-MITO- Posted June 12, 2008 Share Posted June 12, 2008 Sama rojekti edessä kaposee aksilaa. Tarvii etsii sopiva kohta ja kempillä tirauttaa kiinnike. Quote Link to comment
Tanhis Posted June 13, 2008 Share Posted June 13, 2008 Omassa juniksessa (-58)on ainakin rungossa kiinnike. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.