Guest eemeli Posted July 21, 2008 Posted July 21, 2008 Hep! Onkos tänä vuonna savusaunontamahdollisuus? -eemeli- Quote
seppo mäntykivi Posted July 21, 2008 Posted July 21, 2008 riippuu varmaankin siitä missä haluaisi saunoa? Quote
DjMokkis Posted July 21, 2008 Posted July 21, 2008 Toivottavasti tänä vuonna ei kukaan heitä kiukaalle peräjälkeen paria kiulullista vettä... :P Siis savusasunassa kuin savusaunassa ;) Quote
Guest eemeli Posted July 21, 2008 Posted July 21, 2008 Hep! Ainakin kuvittelin laittaneeni tän bif -08 viestiketjuun... Viime vuonna savussa oli yksityistilaisuus perjantai-iltana. Muistaakseni muuan Lahden seudun hemmo aina päästessään kauhan varteen ottaa pian ämpärin käteen... =) -eemeli- Quote
hakkis Posted July 21, 2008 Posted July 21, 2008 ei varmaan tiedä...miten savusauna käyttäytyy...=) Quote
Guest jukka nurmo Posted July 22, 2008 Posted July 22, 2008 Kerran kun oikeasti heittää, oikeaan aikaan löylyä meinaan. tulee kiehumis ilmiö ja vesikiehuu ilmassa ja on samaa jälkeä kuin kattilasta heität kiehuvat vedet päälle.olen nähnyt kaverin joka on selästään palanut savusaunassa. viime vuonna himoksella oli lähellä, ja vielä lapsiakin oli paljon saunassa, siinä oli onnea ettei pahemmin käynyt, kuka sitten lie heittikin saavillisen kerrallaan. toivottavasti on kaikilla järki päässä vaikka kännissä me kaikki örvelletääkin. ps . MUKAVIA LÖYLYHETKIÄ HIMOKSEN LAUTEELLE MUKANA OLLAAN. Quote
Guest seppo rauti Posted July 22, 2008 Posted July 22, 2008 En kai se minä ollu? En oikein muista siitä saunareissusta mitää...sen tiedän että siellä olin... Quote
DjMokkis Posted July 22, 2008 Posted July 22, 2008 Mä istuin sivussa alalauteella ja mun vierestä jannu heitti täyden saavin, ja se et ollu sinä Seppo (ihme kyllä) vaan joku non-lahtelainen ;D Quote
metake Posted July 22, 2008 Posted July 22, 2008 jannu heitti täyden saavin oliko se 60 litran vai 80 litran saavi? Quote
Guest Posted July 22, 2008 Posted July 22, 2008 jannu heitti täyden saavin oliko se 60 litran vai 80 litran saavi? liekö tuolla enää väliä. onneksi meillä on oma sauna tällä kertaa:) Quote
Guest Posted July 22, 2008 Posted July 22, 2008 Kyllä mun mielestä viime biffissä oli ihan savusauna... Meikä epäonnekseen oli se joka järveen mennessään tökkäs jalkansa siihen rannan pohjasta löytyneeseen metalliesineeseen josta kyllä muita saunassa olleita varoitettiin. Jalan kävin respassa paikauttamassa ja esine kuulemma käytiin myöhemmin tietääkseni tonkimassa ylös mutta tuosta esineestä ei ole tietoa että mitä siellä loppujenjopuksi oli. Metallia ja terävää se oli ja painoi. Quote
Guest eemeli Posted July 23, 2008 Posted July 23, 2008 juups... niin olikin, lauantaina. itellä kun oli mahdollista saapua jo perjantaina kerrankin ajoissa... -eemeli- Quote
Recommended Posts