Guest 1200-73 Posted August 4, 2008 Share Posted August 4, 2008 Tämä tarina kertoo miun ekasta kerrasta kuplan kimpussa. vielä kun sais joskus sen taas liikenteeseen niin oispa kivvaa. Homma etenee hitaasti mutta vielähän tuota on kesää jälellä. Moottorina toimii (joskus jopa toimii) 1200 vakio arpakone, mutta se on tarkotus vaihtaa vähän pirteempää kunhan saa muuten noin niinku kuntoon. Quote Link to comment
Guest 1200-73 Posted August 4, 2008 Share Posted August 4, 2008 nyttemmin jo tämmönen. Quote Link to comment
Guest 1200-73 Posted August 17, 2008 Share Posted August 17, 2008 taas joku uus kuva. Tukivarret lepää huoltamolla ni ei saa etuakselia nippuun. Mut ei tässä oo kiirettä. Quote Link to comment
Guest Leiska Posted August 17, 2008 Share Posted August 17, 2008 Et muistanu teipata tuulilasia...? :) Quote Link to comment
Kape77 Posted August 17, 2008 Share Posted August 17, 2008 Samaa kattelin. Padan ja tuulilasin olis laiskempi irrottanu ennen maalausta, mutta käy se tietty noinkin. :D Hyvältä näyttää muuten kyllä... Quote Link to comment
Guest 1200-73 Posted August 17, 2008 Share Posted August 17, 2008 Tosiaan tuulilasista on pelkääjänpuoli pelkkää sirpaletta niin en sitten lähteny sitä irrottamaan. Sisältä konehuoneesta ja etuluukun alta on vielä maalaamatta. Oishan tuon koneen voinu suojata. Nyt vähän harmittaa ku en irrottanu sitä ku joutuu kuitenkin vielä irrottamaan ku paineasetelman vaihtaa. Quote Link to comment
Guest ERKKI SUOMINEN Posted August 17, 2008 Share Posted August 17, 2008 Toisaalta olis ehkä kannattunut ottaa lasi ja tiiviste pois. Ja suojata sisäpuolelta. Voi ehkä olla että tiiviisteen alta löytyy jotain "mukavaa" paikattavaa. Ja saako tiivisteen takaisin niin ettei vanha väri näy ? Quote Link to comment
Guest 1200-73 Posted August 17, 2008 Share Posted August 17, 2008 Se on ollu irti se lasi pari kesää sitten ja sillon korjattu ruosteet sieltä alta. takasin laittaessa menny rikki. Maalatessa suojasin tuon tiivisteen reunan että ei tule siihen rantua maalista. Nut pitäs irrottaa koko lasi ja maalata sisältä ja samalla rajata tuon tiivisteen alle se maali. Toivottavasti onnistuu. Tosin voipi olla että jää ens kesään toi sisältä maalaus kun ei oikein vielä tiedä että minkalainen sisusta tohon tulee. Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted August 17, 2008 Share Posted August 17, 2008 Tuntuu jotenkin vaikeelta maalata ekaks lasi paikoillaan ja sitten ottaa lasi irti ja maalata tiivisteen alta ja sit koittaa hioa ja myllyttää siten, ettei rajaa jäis näkyviin. Tietty jos tykkää tehä, niin onpahan enemmin tekemistä noin. Quote Link to comment
Guest Posted August 17, 2008 Share Posted August 17, 2008 tossa varmaan tarkoitettiin sisä ja ulkopuolta erikseen.eli käsittääkseni ulkopuoli on jo valmis! Quote Link to comment
metake Posted August 17, 2008 Share Posted August 17, 2008 Jos maalaa lasit paikallaan, niin kannattaa sähköjohdolla nostaa tiiviste irti korista, jolloin menee maali myös tiivisteen alle eikä näy rajaa jos tiiviste hiukan liikahtaa. Quote Link to comment
Guest 1200-73 Posted August 18, 2008 Share Posted August 18, 2008 Mie lähinnä ajattelin sitä että ei jäis tiivisteen päälle maalia ettei lähe sitte halkeilemaan kun sen irrottaa. Meinasin että silvon sen tiivisteen reunan mut eipä sitte ehtiny tekeen ku tuli kiire lainaruiskun kanssa. Voi olla että vielä kiroiluttaa ku paikkaan sitä vahinkoa mutta eipähän lopu tekeminen. Quote Link to comment
Guest 1200-73 Posted September 3, 2008 Share Posted September 3, 2008 Ollaan taas neljän renkaan varassa. Tosin lähempänä maata. Ylimmässä tasossa on nyt eikä alemmas pääse enää kovin paljoa ku pohjaa nivelet. Quote Link to comment
Pepe Posted September 3, 2008 Share Posted September 3, 2008 Ylimmässä tasossa on nyt eikä alemmas pääse enää kovin paljoa ku pohjaa nivelet. Puhumme nyt siis termistä Säätöpalojen asennusvirhe? :) Quote Link to comment
Guest 1200-73 Posted September 3, 2008 Share Posted September 3, 2008 Se on totta. Mutta näillä mennään. Tosin jos se on näin matalalla niin nivelet käsittääkseni pohjaa joka tapauksessa. Vai onko muuta keinoa saada tähän korkeuteen että ei pohjaisi?(sillä vaan että saisi vähän pitempään kestämään nuo nivelet) Quote Link to comment
metake Posted September 4, 2008 Share Posted September 4, 2008 Laajaliikkeisemmät nivelet. Jollain osakauppiaalla niitäkin oli myynnissä. Quote Link to comment
Guest 1200-73 Posted September 4, 2008 Share Posted September 4, 2008 Mie ostin ne laaja liikkeisemmät nivelet. Se korjaamon mies hajotti vaan yhen niistä vahingossa joten yks on motonetin nivel. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.