P_Valtonen Posted January 22, 2009 Share Posted January 22, 2009 Pitää nyt kait sanoa jotakin positiivista tästä waunustasi; "kauniin väriset takaiskarit" :) Sä varmaan tarviit noi omaan doppeliis? Paljon maksat? ;o) Tuo sen kirjan kanssa niin saat euron per kipale :) Quote Link to comment
Guest Posted January 24, 2009 Share Posted January 24, 2009 Onneksi piti lähteä tänään tallilta jo ajoissa kotiin, muuten olis voinut alkaa taas hermostuttamaan... No perinteisiä löytöjähän nämä... Quote Link to comment
ARTO Posted January 24, 2009 Share Posted January 24, 2009 Harrastelkaa Tölkejä, pääsette vahemmillä mätähommilla:) Ei vaiskaan, nostan lippistä joka jaksaa läpimätiä Volkkareita palautella takaisin sinne minne kuuluvatkin, tielle. Quote Link to comment
Guest Posted January 24, 2009 Share Posted January 24, 2009 Harrastelkaa Tölkejä, pääsette vahemmillä mätähommilla:) Mulla tallin pihalla yks tölkki, mätänee näköjään sekin kyllä... Joskaan ei kieltämättä ehkä ihan yhtä tehokkasti kuin palliksetkin... ne ei vaan oikein muuten oo ainakaan mua varten, oon huomannu... ;o) Quote Link to comment
Guest Posted February 1, 2009 Share Posted February 1, 2009 No niin, kone valmisteltu koneistettavaksi. Lohkosta porattu öljykanavat auki ja laitettu kierteet tulppia varten, kuten myös full flowta varten. Samaten öljypumppu tulpattu full flowta varten. Kannet olikin työmaa, käytetty on aina käytetty... ohjurit väljät ja ainakin 3 venttiiliä menee uusiksi kun lukkojen urat hakkautuneet pyöreiksi... Lisäksi tuli huomattua että ne olikin pienillä venttiileillä :o/ No yritetään sinnitellä niillä alkuun ja vaihdetaan isompaa jos alkaa liikaa ahistaa liikaa. Lisäksi tarvii vauhtis reittää 8 tapille ja oikaista kytkinpinta, sekä tietysti laskea vastaavasti asetelman kiinnityspintaa. Noi palikat menee hönölään koneistamoon, siellä tiedettävästi jonkinlainen toimitusaika niin parempi nyt jo. Ja siis vaikken kesäksi varmasti saakaan pallista vielä liikennöitävään kuntoon, niin tarkoitus on laittaa tuo kone ensin -72 kuplaan ja sädellä siinä paremmin kohdalleen. Ja kun sen kuplan oma kone on läpikäymistä vaille niin ehtii sen sitten rauhassa sillävälin katsoa kanssa kuntoon... Niin juu, toi lohko, eiks toi oo sellanen mitä heinolan hörhö (veli Petteri) etti ainakin jossain vaiheessa? ;o) Quote Link to comment
Tutkija Posted February 1, 2009 Share Posted February 1, 2009 Ei oo sellanen toi on ihan normi as21 tai as41... Se mitä petteri etti on viimeisiä saksassa valettuja as41 tyypin lohkoja ja niis on toi 3 sylinterin kohdalta tasainen pinta stefan tasopinnan kanssa eikä tuota syvennystä... En usko et monikaan on edes ikinä nähnyt sellaista lohkoa... Quote Link to comment
Guest Posted February 1, 2009 Share Posted February 1, 2009 Ei oo sellanen toi on ihan normi as21 tai as41... Ok muisti on sitten häilyvä välillä... ;o) Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.