Hebster52 Posted October 30, 2008 Share Posted October 30, 2008 Ovatko kaikki vaihdelaatikon osat magneesiumia? Myöskin nokkapalat? Splitin, ovaalin sekä uudempien vaihdlaatikkojen seokset suurinpiirtein samat? Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted October 30, 2008 Share Posted October 30, 2008 Halkaistavat o aika tavalla erikamaa ku uudemmat. Ainakin mitä vertailee noita hapettumisia... Quote Link to comment
Hebster52 Posted October 30, 2008 Author Share Posted October 30, 2008 Ok. Silti magnesium pääaineena kaikissa osissa? Quote Link to comment
P_Valtonen Posted October 30, 2008 Share Posted October 30, 2008 Ota vingulla lastuja romu askista, laita ne paperipussiin ja nakkaa nuotioon. Alota vaikka puolen kilon paketilla, näät paremmin eron :D Quote Link to comment
vwagen Posted October 31, 2008 Share Posted October 31, 2008 Erilaisia magnesiun seoksia 50-luvun alkupuolelta lähtien(Kampikammion materiaali vaihtui alumiinistä magnesiumseokseen tammikuussa-51),sitä ennen alumiiniä 40-luvun puolestavälistä lähtien,sodanaikana käytettiin pääasiassa magnesium seosta poislukien valitsin kotelo jotka sodan loppuvaiheessa valettiin raudasta. Quote Link to comment
Hebster52 Posted October 31, 2008 Author Share Posted October 31, 2008 Ok. Täytyy tutkia miten työlästä olis tehdä uusi nokkapala splitin vaihdelaatikkoon... ;) Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.